خانه » مقالات » تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

erfan keyvan بدون نظر بهترین کشور برای مهاجرت عمومی
4.2
(6)
تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا
3.5/5 - (2 امتیاز)

تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا یکی از مهم‌ترین نکات و موضوعاتی است که ایرانیان در هنگام مهاجرت به کانادا با آن مواجه می‌شوند. تمام افراد ایرانی که مقیم این کشور هستند با این موضوع سروکار دارند و می‌خواهند از این طریق اعتبار گذرنامه خود را که به پایان رسیده، تمدید نمایند.

تمامی کاربران برای اینکه بدانند چگونه می‌توانند پاسپورت خود را تمدید کنند، باید کلیه‌ی مراحل قانونی آن را طی کنند و با استفاده از مدارکی که در ادامه گفته می‌شود، می‌توانند این عمل را انجام دهند. اما در حالت کلی تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا کاری تقریباً ساده است که با دانستن تمام نکات مربوط به آن می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

در حال حاضر مشکلی بابت تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا وجود ندارد و کسانی که در کشور کانادا اقامت دارند؛ می‌توانند به راحتی و با داشتن مدارک زیر این کار را انجام دهند.

آن‌ها برای این کار می‌توانند به سفارت پاکستان در کانادا مراجعه کنند که حافظ منافع ایران است. برای اینکه بتوانید این روند را شروع کنید نیاز است تا تمامی مدارک را به صورت کامل و بدون هیچ‌گونه کم و کسری در وب سایت آنلاین میخک آپلود کنید. با ایجاد حساب کاربری در این وب سایت و بارگذاری کردن تمامی مدارک مورد نیاز روند اولیه تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا را انجام داده اید و حال نیاز است تا به صورت حضوری به دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا یعنی سفارت پاکستان مراجعه کنید و تمامی مدارک را تحویل دهید. این کار را می‌توانید با استفاده از پست هم انجام دهید تا این روند ساده‌تر شود.

بسیار مهم است که در اقدام اولیه تمامی مدارک را به صورت کامل در سایت میخک آپلود کنید. این مدارک شامل تصویر مدارک شناسایی و عکس پرسنلی می باشد که نیاز است تا مدارکی هم به دفتر سفارت مورد نظر ارسال شود. در صورتی که بتوانید بدون نقص و مشکلی تمامی مدارک را ارسال کنید، روند تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا از آنچه که فکر می‌کردید، ساده‌تر خواهد بود.

فرم مشاوره رایگان
تیم وکلا و مشاوران باتجربه افق ویزا در کنار شما هستند. درخواست تان را ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود.

تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

تمامی کارهای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا توسط سفارت ایران در این کشور باید انجام شود، اما چون در حال حاضر به دلیل مشکلاتی سفارت ایران در این کشور فعالیت نمی‌کند، نیاز است تا از طریق دیگری این کار را انجام دهید. در چنین مواقعی با مراجعه به نزدیکترین سفارت می‌توانید این کار را انجام دهید که نزدیک‌ترین سفارت به کانادا سفارت پاکستان در آمریکا است که حافظ منافع ایران در این کشور است.

با توجه به توضیحاتی که گفته شد، شخص زمانی که در سامانه میخک ثبت‌نام می‌کند و کد رهگیری خود را دریافت می‌کند؛ اگر تمامی مدارک را به صورت کامل بارگذاری کرده باشد و مشکلی در روند ثبت نام به وجود نیاید، روند تشکیل پرونده و تمدید گذرنامه آغاز می‌شود. با مراجعه به آدرس اینترنتی دفتر (daftar.org) شما می‌توانید تمامی امور مربوط به تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا و خدماتی مربوط به ثبت احوال و موارد دانشجویی را در این سامانه انجام دهید.

تمامی افرادی که در کشورهای غیر از کانادا هم حضور دارند؛ می‌توانند با مراجعه به وب سایت امور خارجه ایران اطلاعات مربوط به تمدید گذرنامه را دریافت کنند و بعد از اینکه تشکیل پرونده انجام دادند؛ تمامی کارهای مربوط به تمدید گذرنامه را انجام دهند. اما نیاز است که پس از ثبت نام در این سامانه و تکمیل مدارک و تشکیل پرونده، تمامی مدارک مورد نیاز برای تمدید گذرنامه به صورت پستی یا حضوری تحویل دفتر واشنگتن دهید.

چگونگی تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

چگونه پاسپورت ایرانی در کانادا را تمدید کنیم؟

برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا کار سختی در پیش ندارید و با استفاده از مراحلی که در زیر گفته می‌شود؛ می‌تواند این کار را به سادگی انجام دهید. در صورتی که در هنگام انجام هر کدام از این مراحل با مشکلی مواجه شدید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا در تمامی مراحل تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا به شما کمک کنیم.

  • ثبت نام در سامانه میخک و ثبت کردن تمامی مدارک
  • به ثبت رساندن تمامی اطلاعات هویتی بدون کم و کاستی
  • انتخاب کردن دفتر واشنگتن به عنوان نمایندگی دریافت خدمات
  • ثبت کردن نهایی و پرینت گرفتن از کد رهگیری و رسید مربوطه
  • پر کردن فرم شماره یک از وبسایت دفتر واشنگتن
  • ارسال کردن تمامی مدارک به دفتر واشنگتن و منتظر شروع شدن فرآیند تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

در هنگام به ثبت رساندن تمامی مدارک خود در این سامانه در وارد کردن اطلاعات هویتی بسیار دقت کنید. در صورتی که شما اطلاعاتی را در این سامانه اشتباه وارد کنید و سپس مدارک خود را به دفتر واشنگتن ارسال کنید اگر مغایرتی بین این دو وجود داشته باشد، تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا ممکن است با تاخیر بیشتری صورت گیرد. معمولاً این روند زمان زیادی را نمی‌خواهد و در بیشتر مواقع زمانیکه نمایندگی چندان شلوغ نیست این مورد به سرعت انجام می‌شود اما در مواقعی که نمایندگی کمی‌ شلوغ باشد ممکن است روند تمدید پاسپورت مقداری طولانی‌تر شود.

مطلب مرتبط: مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

برای کسانی که می‌خواهند گذرنامه افراد زیر ۱۸ سال را تمدید کنند، می‌توانند از طریق سایت میخک تمامی راهنمایی‌های لازم را مطالعه کنند و با توجه به اطلاعات موجود در سایت این روند را انجام دهند.

برای تمدید پاسپورت این افراد پدر، جد پدری و قیم قانونی می‌تواند این کار را انجام دهد. برای اینکه بتوانند این کار را انجام دهید نیاز به ثبت نام در سامانه مربوطه دارید و تنها بخشی که مربوط به درخواست گذرنامه است باید “درخواست گذرنامه برای فرزند” را انتخاب کنید.

روش‌های تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

در بالا گفتیم که در حال حاضر سفارت ایران در کانادا فعالیتی ندارد و برای اینکه بتوانید مدارک خود را تحویل دهید، باید از از دفاتر حفظ منافع ایران در کشورهای مختلف استفاده کنید. از طرفی دیگر برای اینکه بتوانید پاسپورت خود را تمدید کنید نیاز است تا به نمایندگی‌های رسمی‌ سفارت ایران مراجعه کنید و به همین دلیل در زمان انتخاب یکی از این دفاتر بهتر است که نزدیکترین دفتر که در شهر واشنگتن آمریکا است را انتخاب کنید. این دفتر زیر نظر سفارت پاکستان کار می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن روند تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا را انجام دهید. در شرایط کنونی برای اینکه کار برای ایرانیان مقیم کانادا ساده تر شود امکانی فراهم شده تا آن‌ها بتوانند مدارک خود را از طریق ارسال پستی برای این دفتر ارسال کنند. با استفاده از این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

هر چند که شما می‌توانید نمایندگی دیگری را هم انتخاب کنید اما بهتر است که روش راحت تر و در دسترس تر را انتخاب کنید که همان دفتر نمایندگی در واشنگتن است. با انتخاب این دفتر به صورت سیستمی‌ تمامی مدارک شما برای این دفتر ارسال می‌شود و پس از اینکه مدارک شما پست شد، این اطلاعات با هم مطابقت داده می‌شود و در صورتی که مشکلی در این بین وجود نداشته باشد، مراحل صدور گذرنامه شروع خواهد شد.

مدارک لازم تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا

مدارک لازم تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا

مدارک مورد نیاز برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا به دو بخش تقسیم می‌شود. در ابتدا شخص باید مدارکی را آماده کند و آن‌ها را در سامانه میخک به ثبت برساند. نکته مورد توجهی که باید در هنگام استفاده از این سامانه در نظر داشته باشید این است که در هنگام ورود به بخش گذرنامه باید یکی از گزینه‌های درخواست گذرنامه برای خود یا درخواست گذرنامه برای فرزند را انتخاب کنید تا از این طریق مدارک مورد نیاز را برای هر کدام از آن‌ها ارسال کنید. حتماً دقت داشته باشید که مدارک هویتی خود را با دقت بالایی وارد کنید و سپس برای ثبت مدارک اقدام کنید.

مرحله اول تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا

در مرحله اول شخص باید به سایت میخک مراجعه کند و ثبت نام اولیه را انجام دهد. حال نیاز است تا بعد از انجام ثبت نام اولیه درخواست خود را برای تمدید گذرنامه ثبت کند. برای این کار به مدارکی نیاز دارد که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • تصویر مدرک اقامتی معتبر
  • تصویر صفحه اول شناسنامه + مدارک شناسایی دیگر مانند کارت ملی
  • اسکن عکس پرسنلی
  • تصویر کارت پایان خدمت
  • تصویر مدرک تحصیلی رسمی

در کنار این مدارکی که ارائه می‌کنید، نیاز است تا اطلاعات مربوط به نشانی منزل و اطلاعات تماس را هم وارد کنید و تمامی این اطلاعات را با دقت چک کنید. چون در صورتی که به صورت موفقیت آمیزی این مراحل را انجام دهید، رسید نهایی و یک کد رهگیری در اختیارتان قرار داده می‌شود. روند ثبت نام در سایت میخک چندان زمان‌بر نخواهد بود چرا که با در دست داشتن تمامی مدارک هویتی خود در چند دقیقه می‌توانید این کار را انجام دهید و درخواست خود را برای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا به ثبت برسانید. با انجام این مرحله شما می‌توانید وارد بخش دیگری شوید که به آن قسمت امور گذرنامه می‌گویند.

در ادامه این مرحله را توضیح خواهیم داد که شما چگونه می‌توانید به طور کامل مراحل تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا را انجام دهید.

مرحله دوم تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا

در مرحله قبل گفتیم که تمامی اطلاعات خود را وارد می‌کنید و پس از اینکه از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کردید ثبت نهایی را انتخاب می‌کنید تا پس از آن رسید و یک کد پیگیری را دریافت کنید. دقت داشته باشید که بهتر است از این کد رهگیری پرینت تهیه کنید چرا که در مراحل بعدی از این کد پیگیری استفاده خواهید کرد. در مرحله دوم کار شما با سامانه میخک تمام می‌شود و نیاز است تا در این مرحله به سایت اینترنتی دفتر واشنگتن رجوع کنید.

با مراجعه به این وبسایت نیاز است تا پرسشنامه عمومی‌ مربوط به تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا را به دقت مطالعه کرده و آن را پر کنید. برای اینکه به این فرم دسترسی داشته باشید بهتر است بدانید که از این فرم با نام فرم 001 یاد می‌شود و می‌توانید آن را در وب سایت دفتر واشنگتن مشاهده کنید. اما کسانی که قصد دارند تا برای دریافت گذرنامه غیر دانشجوی اقدام کنند نیاز است تا مدارک متفاوتی را به این دفتر ارائه کنند. در زیر مدارکی را می‌بینید که افراد برای دریافت گذرنامه غیر دانشجویی نیاز است ارائه کنند.

  • رسید نهایی دریافت شده از سامانه میخک
  • فرم شماره 001
  • اصل گذرنامه منقضی شده
  • اصل شناسنامه
  • اصل یا تصویر کارت ملی
  • اصل یا تصویر مدرک اقامتی معتبر
  • اصل یا تصویر کارت پایان خدمت ( که برای افراد بالای ۱۸ سال تا ۵۰ سال مورد نیاز است)
  • ۲ قطعه عکس جدید
  • هزینه خدمات به صورت Money Order

اما کسانی که به عنوان تحصیل در کشور کانادا در این کشور حضور دارند و می‌خواهند پاسپورت ایرانی خود را تمدید کنند، می‌توانند از طریق فرمی‌که مربوط به امور دانشجویی است، این مراحل را دنبال کنند. در زمان مراجعه به وب سایت دفتر واشنگتن می‌توانید فرمی‌ با نام فرم شماره ۵۰ را دریافت کنید و آن را به دقت پر کنید و همراه مدارک دیگر این فرم را ارسال کنید.

حتما بخوانید: مهاجرت پزشکان به کانادا

طبق گفته دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا شخص برای اینکه بتواند محل اقامت خود را در گذرنامه تغییر دهد نیاز است تا درخواستی را مبنی بر تغییر محل اقامت در گذرنامه را ثبت کند و البته که برای دریافت این خدمت باید شرایط مورد نظر را داشته باشد و برای آن باید هزینه جداگانه ای نیز پرداخت کند که به هزینه تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا افزوده می‌شود. گاهی اوقات درخواست تمدید برای افرادی به ثبت می‌رسد که بالای ۱۵ سال هستند اما شناسنامه آن‌ها عکس دار نیست، به همین دلیل یکی از الزامات این است که شخص همزمان با درخواست تمدید پاسپورت در کانادا درخواستی را مبنی بر عکس‌دار کردن شناسنامه هم به ثبت برساند.

چه زمانی برای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا اقدام کنیم؟

با توجه به شرایطی که فرد دارد، ممکن است در زمان‌های مختلفی برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا اقدام کند. اما بهترین شرایط این است که فرد قبل از به اتمام رسیدن مهلت اعتبار گذرنامه برای تمدید آن اقدام کند. معمولاً کسانی که قصد دارند تا گذرنامه خود را تمدید کنند زمانی که ۶ ماه یا کمتر به پایان اعتبار آن باقی مانده باشد برای تمدید پاسپورت اقدام می‌کنند. اما در مواردی مانند مفقود شدن یا پر شدن صفحات مختلف پاسپورت شرایط فرق می‌کند و فرد می‌تواند این رویه را در پیش بگیرد. در زیر به مواردی اشاره می‌کنیم که در صورت به وجود آمدن چنین مسائلی می‌توان برای درخواست تمدید یا تعویض پاسپورت ایرانی در کانادا اقدام کرد.

  • پایان اعتبار پاسپورت (6 ماه یا کمتر)
  • پر شدن صفحات پاسپورت
  • تغییر نام یا نام خانوادگی یا تاریخ تولد
  • تغییر محل اقامت
چه زمانی برای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا اقدام کنیم؟

هزینه تمدید پاسپورت در کانادا یا Money Order

تمامی خدماتی که در دفتر واشنگتن مربوط به گذرنامه یا سایر موارد به شما ارائه می‌شود نیازمند پرداخت Money Order است و با توجه به درخواست و فهرستی که ارائه می‌کنید، این هزینه متفاوت است. شما می‌توانید اطلاعات مورد نظر را در سایت دفتر مشاهده کنید و با استفاده از فرمی که در این آدرس ارائه می‌شود، فهرست مورد نظر خود را تکمیل کنید.

هزینه تمدید پاسپورت در کانادا

تمامی هزینه‌های مربوطه کنسولی و برآورد شده را باید در قالب یک Money Order در وجه EMBASSY OF PAKISTAN ارسال کنید. شما می‌توانید این مدرک را به سادگی از بانک‌ها تهیه کنید. اما طبق پیشنهادی که دفتر واشنگتن اعلام کرده است برای این کار بهترین کار این است که مانی اردر را از پست تهیه کنید. با این کار در ادامه روند تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا می‌توانید سرعت بیشتری داشته باشید. در ادامه به هزینه‌های هر درخواست می‌پردازیم و اینکه شما می‌توانید با داشتن چنین لیستی به خوبی برنامه ریزی کنید که برای هر بخش چقدر هزینه نیاز دارید.

نوع درخواست هزینه به دلار آمریکا
امور مربوط به صدور گذرنامه برای افراد بالای ۱۸ سال ( در صورتی که تقاضای تغییر محل اقامت را داشته باشید ۲۳ دلار به این مبلغ اضافه می‌شود) 130 دلار
 صدور گذرنامه برای افراد زیر ۱۸ سال ( در صورت درخواست تغییر محل اقامت ۲۳ دلار بیشتر به مبلغ اصلی اضافه می‌شود) 65 دلار
تغییر محل اقامت در گذرنامه (در صورتی که این شرایط داشته باشید) 23 دلار
صدور گذرنامه مفقودی یا مخدوش شده 241 دلار
صدور گذرنامه برای عابرین غیر مجاز 329 دلار
تفکیک فرد از گذرنامه، برای افراد با سن بالای ۱۸ سال         232 دلار
تفکیک فرد از گذرنامه، برای افراد زیر ۱۸ سال          167 دلار

با استفاده از لیست کاملی که در جدول بالا در اختیارتان قرار گرفت حال دیگر به راحتی می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید و به دقت محاسبه کنید که چه میزان هزینه ای باید برای این کار در نظر داشته باشید. همچنین اگر می خواهید از روش پستی برای ارسال مدارک و بازگرداندن آن‌ها استفاده کنید، نیاز است بدانید که هزینه پستی هر بسته در داخل کشور آمریکا ۳۰ دلار است و این هزینه برای ارسال به کشور کانادا ۴۰ دلار محاسبه می‌شود. این هزینه‌ها را هم باید به هزینه‌های بالا اضافه کرد تا رقم نهایی در اختیارتان قرار گیرد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره تمکن مالی کانادا

شرایط تمدید پاسپورت مفقوده در کانادا

در برخی شرایط ممکن است که فرد پاسپورت خود را گم کرده و نیاز داشته باشد تا مجدد یک پاسپورت جدید برای استفاده داشته باشد. در چنین شرایطی باید مدارک متفاوت تری را ارائه کنید. کما این که تمامی مراحل به همان گونه است و تفاوتی ایجاد نمی‌شود. اما نوع مدارکی که باید ارسال شود متفاوت است. به طور مثال برای این که گم شدن پاسپورت خود را تایید کنید، نیاز است تا یک گواهی از پلیس دریافت شود مبنی بر اینکه پاسپورت مفقود شده است. هزینه تعویض پاسپورت با تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا متفاوت است و کسانی که پاسپورت خود را گم کرده‌اند هزینه متفاوت تری را باید پرداخت کنند.

  • تکمیل مراحل ثبت نام در سایت میخک و ارائه رسید نهایی درخواست صدور گذرنامه مفقودی
  • کامل کردن فرم شماره ۱ که از سایت دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن دریافت می‌شود
  • تصویر گذرنامه مفقودی ( در صورت موجود)
  • اصل شناسنامه
  • اصل یا تصویر کارت ملی
  • از یا تصویر مدرک اقامتی معتبر
  • اصل یا تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان بین ۱۸ تا ۵۰ سال
  • دو قطعه عکس جدید از متقاضی
  • هزینه خدمات کنسولی به صورت Money Order

زمانی که شخصی برای فرزند خود قصد دارد تا پاسپورت او را تمدید کند، نیاز است تا از بخش مربوطه در سایت میخک گزینه درخواست شناسنامه برای فرزند را انتخاب کند. با استفاده از این گزینه هزینه متفاوت تری نیز پرداخت خواهد کرد.

مدارک لازم تفکیک پاسپورت ایرانی در کانادا

مدارک لازم تفکیک پاسپورت ایرانی در کانادا

برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند در زمان تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا از طریق تفکیک، پاسپورت اعضای خانواده خود را به صورت جداگانه دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت میخک و انتخاب گزینه تفکیک گذرنامه، اطلاعات خاصی را مبنی بر تفکیک گذرنامه ایرانی در کانادا به ثبت برسانند و در کنار تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا امکان را داشته باشند که هر کدام از اعضای خانواده پاسپورت مجزا داشته باشند. برای این کار نیاز است تا مدارک متفاوت‌تری را ارائه کنید که در زیر به معرفی تمامی این مدارک می‌پردازیم.

  • رسید درخواست دریافت شده از سامانه میخک
  • تکمیل فرم شماره 001
  • اصل گذرنامه‌ای که با استفاده از آن از ایران خارج شده‌اید
  • اصل شناسنامه
  • اصل یا تصویر کارت ملی
  • اصل یا تصویر مدرک اقامت معتبر
  • اصل یا تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان بین ۱۸ تا ۵۰ سال
  • ۲ قطعه عکس جدید
  • هزینه خدمات کنسولی به صورت Money Order

تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا

همان‌طور که گفتیم برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا نیاز است تا به دفاتر دفاع از منافع ایران در کشورهای مختلف مراجعه کنید. البته این موضوع در مورد کانادا این گونه است و برای کشوری که سفارت ایران در آن فعالیت کند، می‌توان با مراجعه به سفارت این کارها را انجام داد. اما برای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا نیاز است تا از طریق دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن، این کار را انجام داد که افراد می‌توانند علاوه بر تمدید پاسپورت امور دیگری مانند صدور شناسنامه برای فرزندان و ثبت ازدواج را در این دفاتر به ثبت برساند.

برای اینکه بتوانید به سرعت پاسپورت خود را تمدید کنید، نیاز است تا تمامی مراحل را با دقت انجام دهید. تمامی اطلاعات هویتی که در سایت میخک به ثبت می‌رسد باید دقیق باشد تا زمان ارائه مدارک به دفتر هیچ‌گونه مغایرتی وجود نداشته باشد و روند تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا به خوبی صورت گیرد. اگر برای طی کردن هر کدام از مراحل؛ نیاز به مشاوره یا کمک دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید تا مراحل قانونی و اصولی تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا را در اختیارتان قرار دهیم.

حتما بخوانید: مهاجرت به کانادا بدون وکیل

مشاوره تخصصی مهاجرت
زمان شما ارزشمند است فرصت را از دست ندهید
نگران قوانین پیچیده مهاجرت نباشید، وکلای با‌تجربه ما در این مسیر همراه شما هستند

جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل در مورد تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا صحبت کردیم و برای اینکه شما بتوانید تمامی این مراحل را به سادگی انجام دهید اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیارتان قرار دادیم. در هر کدام از مراحلی که برای تمدید پاسپورت طی می‌کنید، می‌توانید از خدمات مشاوره مجموعه ما استفاده کنید تا به شکل بهتر و سریع‌تر این کار را انجام دهید. قطعاً ما می‌توانیم با استفاده از تجربه بالایی که داریم این روند را به سادگی برای شما انجام دهیم.

سوالات متداول

آیا امکان تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا وجود دارد؟

بله، به سادگی و با استفاده از ثبت نام در سامانه میخک و ثبت درخواست به همراه تحویل مدارک به دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن، می‌توانید روند تمدید پاسپورت را انجام دهید.

چه مدارکی برای تمدید گذرنامه ایرانی در کانادا نیاز است؟

برای تمدید گذرنامه نیاز است تا مدارکی مانند تصویر مدارک تحصیلی، کارت پایان خدمت، مدارک هویتی، اصل شناسنامه و کارت ملی و مدارک دیگری که در طول مقاله به آن‌ها پرداخته شده است را آماده کنید.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.2 / 5. تعداد رای‌ها: 6

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان