خانه » مقالات » ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

erfan keyvan بدون نظر مقالات
4.5
(2)
ارزانترین راه مهاجرت به کانادا
3.7/5 - (3 امتیاز)

بسیاری از علاقه‌مندان مهاجرت به کانادا به دنبال ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا هستند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که از چه طریقی می‌توانند ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند. ما در مقاله دیگری که منتشر کردیم به طور کامل به این موضوع پرداختیم که چه روش‌هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و به بررسی تمامی این روش‌ها پرداختیم. اما همه این روش‌ها هزینه‌هایی دارند که برخی از افراد توانایی تأمین این هزینه‌ها را ندارند، پس همین موضوع باعث می‌شود تا افراد به دنبال ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا باشند. در ادامه ما به طور کامل به بررسی تمام روش‌هایی که هزینه‌های کمتری برای فرد دارد، می‌پردازیم.

اما قبل از آن بهتر است بدانید که کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود که افراد بسیار زیادی سالانه قصد دارند تا اقامت کانادا را به دست آورند و تجربه زندگی در این کشور سطح بالا را داشته باشند.

بدون شک شما با خواندن این مقاله به اطلاعات بسیار زیادی دست پیدا می‌کنید، اما برای اینکه بتوانید تصمیم بهتری بگیرید نیاز است تا با افراد با تجربه‌ای که در این زمینه فعالیت می‌کنند، صحبت کنید. موسسه‌های مهاجرتی می‌توانند بهترین راهنمای شما باشند و با توجه به شرایط و تخصصی که دارید بهترین و آگاهانه ترین مسیر را پیش روی شما قرار دهند. ما در مجموعه افق ویزا خدمات مهاجرتی به افراد ارائه می‌کنیم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین روش را برای دریافت اقامت کانادا در پیش بگیرید. شما می‌توانید همین حالا از مشاوره رایگان موسسه ما بهره‌مند شوید و با وکلای با تجربه ای که در این زمینه وجود دارد صحبت کرده و شرایط خود را مورد بررسی قرار دهید.

معرفی کشور کانادا

کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت است. عوامل بسیار زیادی باعث شده تا این کشور به چنین جایگاهی برسد. شرایط بسیار خوبی که کانادا در اختیار مهاجران قرار می‌دهد باعث می‌شود سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند. عواملی مانند سطح بالای رفاه اجتماعی، درآمد سرانه بسیار خوب و چند فرهنگی بودن این کشور سبب شده تا کانادا همواره جزئی از بهترین کشورها برای مهاجرت باشد. در کنار تمام این‌ها؛ کانادا به عنوان دومین کشور پهناور جهان، یکی از بزرگترین مرزهای جهان را با کشور آمریکا دارد که به عنوان شریک بزرگ اقتصادی این کشور نیز شناخته می‌شود. همچنین کانادا جمعیتی در حدود ۳۵ میلیون نفر دارد که با توجه به گسترده بودن این کشور، فرصت‌های بسیار زیادی برای تحصیل، اشتغال و … در این کشور وجود دارد. جمعیت تقریباً کم و پتانسیل بالا باعث می‌شود تا کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، امیدوار باشند که شرایط بسیار خوبی را در این کشور خواهند داشت.

معرفی کشور کانادا

مردم کشور کانادا به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند و تقریباً ۶ میلیون نفر از شهروندان این کشور به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. چند فرهنگی بودن کانادا باعث شده تا بسیاری از افراد با شرایط زندگی در این کشور سازگار باشند. تمامی این‌ها باعث می‌شود تا از کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها در زمینه مهاجرت یاد شود. پس اگر شما هم قصد دارید تا به این کشور مهاجرت کنید، ما در ادامه ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا را اختیارتان قرار می‌دهیم که دیگر دغدغه‌ای برای تامین هزینه مهاجرت نداشته باشید.

راه‌های مهاجرت به کانادا با هزینه کم

در بالا معرفی کوتاهی در مورد کانادا انجام دادیم و حال قصد داریم تا بیشتر در مورد ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا صحبت کنیم. این کشور با دارا بودن شرایط ویژه‌ای مانند سطح زندگی بالا، موقعیت‌های شغلی بسیار خوب و فرصت‌های بی نظیر سرمایه گذاری باعث شده تا مهاجران بسیاری علاقه و توجه ویژه‌ای به کانادا داشته باشند. همچنین این کشور شرایط بسیار خوبی را در اختیار افراد از سراسر دنیا قرار داده است که بتوانند به این کشور مهاجرت کنند و با دریافت اقامت کانادا زندگی با سطح رضایت بالایی را داشته باشند.

اما در بین این افراد کسانی هستند که همواره به دنبال روش‌های کم هزینه‌تر می باشند تا بتوانند از این طریق وارد کشور کانادا شوند. در ابتدا باید این نکته را بدانید که استفاده کردن از تمامی این روش‌ها برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال حداقل هزینه برای هر فردی ممکن است متغیر باشد و افرادی بتوانند با استفاده از مهاجرت کاری به این کشور مهاجرت کنند، اما شخص دیگری این شرایط را نداشته باشد و باید با روشی دیگری این کار را انجام دهد. در نگاه اول باید به طور کامل شرایط خود را بسنجید و ارزیابی‌های خود را انجام دهید.

پس از اینکه شما تمامی شرایط خود را در نظر گرفتید و به طور کامل تصمیم گرفته شد که چه روشهای مهاجرتی به کانادا برای شما مناسب است، کم هزینه‌ترین روش را برای این کار در نظر بگیرید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. در ادامه روش‌هایی را معرفی می‌کنیم که نسبت به سایر روش‌ها هزینه‌های کمتری دارند. روش‌هایی مانند مهاجرت کاری، تحصیلی، اسپانسرشیپ، ازدواج و روش‌هایی که در ادامه گفته می‌شود جزء ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا هستند. اگر بخواهیم ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم می‌توان اینگونه گفت که برای کسانی که شرایط سنی مناسب و سطح زبان خوبی دارند، بهترین راه می‌تواند همان مهاجرت تحصیلی باشد و در کنار این‌ها کسانی که هم مدرک زبان و مدرک تحصیلی معتبری دارند و هم این که مهارت بالایی در یک زمینه خاص دارند، می‌توانند از طریق کاری به این کشور مهاجرت کنند. پس همه چیز به شرایط خود فرد بستگی دارد که برای چه نوع روش مهاجرتی مناسب است.

مهاجرت کم هزینه به کانادا از طریق کار

اگر شرایط مهاجرت کاری را دارید، قطعاً یکی از بهترین روش‌ها و ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا می‌تواند مهاجرت کاری باشد. اما قبل از هر چیز بهتر است تا نکات دیگری هم مورد بررسی قرار گیرد تا ابتدا مطمئن شوید که می‌توانید در این کشور شغل مناسبی را برای خود انتخاب کنید یا خیر. به طور مثال همیشه به نرخ بیکاری کشور‌ها بسیار دقت کنید و اگر کشوری شرایط بسیار خوبی داشت آن را انتخاب کنید. در مورد کانادا مهاجرت کاری می‌تواند یکی از بهترین روش‌های باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

اطلاعاتی در ماه اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شده که طبق آن مشخص شده که نرخ بیکاری در کشور کانادا 8.5 درصد بوده و این نرخ نشان می‌دهد که اگر افراد مهارت خاصی در زمینه مناسبی را داشته باشند، می‌توانند مهاجرت کاری به کانادا را انجام دهند. البته درست است که در لیست ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری وجود دارد اما باید به این نکته نیز دقت کنید که اگر مهارتی که شما دارید جزء مشاغل مورد نیاز کانادا است شانس بیشتری برای دریافت شغل در این کشور دارید.

مهاجرت کم هزینه به کانادا از طریق کار

برای مهاجرت کاری به این کشور یک روند دو مرحله ای وجود دارد که نیاز است تا با استفاده از این روند، مهارت خود را به اثبات برسانید. در مرحله اول اسکیل ورکر، شما باید ۶۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز را دریافت کنید تا بتوانید شرایط دریافت ویزای کاری را داشته باشید. سپس وارد مرحله دوم می‌شوید که در مرحله دوم نیاز است تا شرایط دیگری را داشته باشید که توسط دولت کانادا تعیین می‌شود. در این مرحله حداقل امتیاز مورد نظر تعیین می شود. یعنی حد نصابی برای شما وجود دارد که اگر از آن فراتر باشید، شرایط مهاجرت کاری به کانادا را خواهید داشت. اما مواردی نیز جزء ضروریات هستند که باید شرایط بسیار خوبی را در این موارد داشته باشید. به طور مثال سن افراد، مدرک تحصیلی، سطح زبان و سابقه کاری مرتبط از جمله مهم‌ترین مواردی است که فرد باید در هر کدام از آن‌ها بهترین شرایط را داشته باشد. اما تمامی این موارد، گفته شده تا به شما بگوییم که ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا همین مهاجرت کاری است که از این طریق می‌توان اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی نیز یکی از روش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن‌ به کشور کانادا مهاجرت کنید. اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید تمامی هزینه‌های موجود برای تحصیل در این کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما بهتر است ابتدا با بررسی مقطع تحصیلی خود، رشته و نوع دانشگاه مشخص کنید که چه هزینه‌هایی برای شما در نظر گرفته می‌شود. اما به طور کلی و میانگین می‌توان گفت که هر دانشجو به صورت سالانه از ۱0 هزار دلار تا ۴۵ هزار دلار کانادا باید برای تحصیل خود هزینه کند.

گفتیم که هزینه تحصیل متفاوت است و ابتدا باید فاکتورهای بسیار زیادی را مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور ما توصیه می‌کنیم که از مجموعه افق ویزا کمک بگیرید تا با بررسی شرایط شما و دانشگاه‌های مورد نظری که در کشور کانادا وجود دارد، ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا برای شما در نظر گرفته شود. اما یکی از نکات قابل توجه در هنگام مهاجرت تحصیلی به کانادا این است که ابتدا روی رزومه خود کار کنید و با ارائه رزومه تحصیلی مناسب و معتبر برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنید. قطعا اگر از این روش استفاده کنید هزینه‌های شما به مراتب بسیار کمتر خواهد بود. به طور مثال عواملی مانند داشتن مدرک زبان با نمره بالا، معدل خوب و انجام پژوهش‌های مختلف که مرتبط با رشته تحصیلی شما باشد، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر کشور کانادا داشته باشد. پس با این اوصاف بعد از مهاجرت کاری، می‌توان مهاجرت تحصیلی را ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا معرفی کرد. علاوه براین با توجه به اینکه دانشجو اجازه 20 ساعت کار در هفته دارد و به همسر دانشجو در کانادا ویزای کار باز تعلق می گیرذ یکی ازدلایل ارزان بودن این روش محسوب می شود.

نام مرکز علمیشهریه سالانه (به طور میانگین)
Eastview public school29,000 دلار
Guelph university35,000 دلار
wilfrid laurier21,000 دلار
university of waterloo11,000 دلار
University of torento45,000 دلار

در ادامه هزینه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های این کشور را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید به طور کامل میزان هزینه در بهترین و ارزان‌ترین دانشگاه‌های کشور کانادا را در اختیار داشته باشید.

نام مرکز علمیشهریه سالانه مقطع کارشناسی (به طور میانگین به دلار)         شهریه سالانه مقطع کارشناسی ارشد (به طور میانگین به دلار)  
 دانشگاه براندون80006000
دانشگاه مینونیت96005600
دانشگاه مموریال نیوفاندلند115005000
دانشگاه سایمون فریزر115002500
دانشگاه پرینس ادوارد آیلند120008000
دانشگاه وینیپگ1300012000
دانشگاه نیو برانزویک1400010000

ارزان‌ترین روش سرمایه گذاری در کانادا

یکی دیگر از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان به کشور کانادا مهاجرت کرد، سرمایه‌گذاری در این کشور است. ایرانیان بسیار زیادی در کشور کانادا سرمایه گذاری می‌کنند. از طریق‌های مختلفی می‌توان این سرمایه گذاری را انجام داد. شاید در ابتدا فکر کنید که سرمایه گذاری جزء ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا نباشد، اما همین سرمایه گذاری هم می‌تواند یکی از بهترین راه‌هایی باشد که شما برای مهاجرت به کانادا می‌توانید در نظر بگیرید. به طور مثال یکی از بهترین راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان در کشور کانادا سرمایه گذاری کرد و اقامت این کشور را دریافت کرد، نشان دادن دو میلیون دلار دارایی است.

در این روش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به دولت کانادا داده می‌شود و پس از گذشت پنج سال این مبلغ را می‌توانید دریافت کنید. این یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور کانادا است که با استفاده از آن این افراد اقدام به دریافت اقامت کانادا می‌کنند. اما راه های ساده تری هم وجود دارد. به طور مثال شرکت‌های واسطه ای در این بین وجود دارند که به جای فرد متقاضی این هزینه را پرداخت می‌کنند. اما نیاز است تا ۳۵۰ هزار دلار به آن‌ها داده شود. این ۳۵۰ هزار دلار دیگر باز نمی‌گردد و به نوعی به عنوان هزینه محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین روش سرمایه گذاری در کانادا

یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری کارآفرینی در کانادا است که این روش هم با توجه به هزینه و مزایایی که دارد، می‌تواند جزئی از ارزان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا به شمار رود. در برخی از استان‌ها مانند بریتیش کلمبیا امکانی برای افراد وجود دارد که بتوانند با نشان دادن ۶۰۰ هزار دلار دارایی و سرمایه‌گذاری کردن ۲۰۰ هزار دلار آن، مهاجرت به کانادا را انجام دهند. اما نیاز است بدانید که این روش برای شهرهایی مانند ونکوور است و اگر در شهرهای با جمعیت کمتری بخواهید این کار را انجام دهید به مراتب کار ساده‌تری را در پیش دارید و می‌توانید با 100 هزار دلار این کار را انجام دهید. روش ثبت شرکت هم تقریبا روالی به همین شکل دارد، اما با این تفاوت که برای شهری مانند تورنتو نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار هزینه نیاز است و برای شهرهای دیگری که جمعیت کمتری دارند نشان دادن نصف این مبلغ هم می‌تواند چاره ساز باشد.

اما ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را می‌توان با نوآوری انجام داد. این روش مزایای بسیار زیادی نیز دارد که باعث می‌شود تا افراد زیادی علاقمند به این روش مهاجرت به کانادا شوند. به طور مثال کسانی که از این روش استفاده می‌کنند حتی می‌توانند در بدو ورود هم اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. برای این کار نیاز به یک ایده خلاقانه بسیار خوب دارید و می‌توانید با ارائه بیزینس پلن درخواست خود را برای مهاجرت به کانادا ثبت کنید. در صورتی که بیزینس‌ پلن شما توسط سازمان های مورد تایید دولت کانادا قبول شود می‌توانید به همراه خانواده ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا را در پیش بگیرید و اقامت این کشور را دریافت کنید. این روش تنها ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار هزینه نیاز دارد و از جمله ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا به شمار می‌رود.

ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

کشور کانادا برای ورزشکاران یا هنرمندانی که مقام یا فعالیت حرفه ای در زمینه کاری خود دارند، شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته که می‌توانند با استفاده از خود اشتغالی مهاجرت به کانادا را انجام دهند. افراد در این روش نیاز به دو سال سابقه کار مقدماتی دارند تا با نشان دادن آن مشخص کنند که حرفه و تجربه ای در زمینه مورد نظر دارند و می‌توانند در این کشور نیز امورات خود را بگذراند. هزینه چنین روشی با توجه به هر فرد و مهارتی که با استفاده از آن قصد خود اشتغالی در کشور کانادا را دارد، متفاوت است و این افراد باید طرحی را ارائه کنند که ثابت کنند می‌توانند به اقتصاد کانادا کمک کنند. اما بدون شک خود اشتغالی از جمله ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا است که افراد می‌توانند از این طریق مهاجرت به کانادا را انجام دهند.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق ازدواج

قبلاً در مقاله جداگانه ای که در مورد مهاجرت به کانادا منتشر کردیم، روش‌های مختلف مهاجرت به این کشور را بررسی کردیم که ازدواج هم یکی از این روش‌ها بود. اما چرا باید ازدواج ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا باشد؟ از جهات مختلف می‌توان بررسی کرد که ازدواج از جمله ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا است. افراد می‌توانند با فردی که تبعه کانادا است یا اقامت دائم این کشور را دارد؛ ازدواج کنند و از این طریق برای خود اقامت کانادا را کسب کنند. اما شرایطی برای این کار وجود دارد که ما در مقاله مهاجرت به کانادا به طور کامل در مورد آن صحبت کردیم. اما در اینجا هم گریزی به این قوانین می‌زنیم.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق ازدواج

ابتدا اینکه هر دو فرد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند و اینکه شخصی که اسپانسر شده است باید توانایی تامین حداقل هزینه ۳ سال زندگی با همسرش را داشته باشد. همچنین عدم سوء سابقه، تخلف و قانون شکنی در پرونده فرد اسپانسر شونده نیز یکی از مهم‌ترین شرایطی است که افراد باید داشته باشند. اما همان‌طور که گفتیم یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای مهاجرت به کانادا انجام داد، ازدواج با تبعه این کشور است. اما در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج یکی از ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا است باید بگویم که چون فردی که مقیم کانادا است اسپانسر می‌شود پس هزینه خاصی برای فرد متقاضی وجود ندارد. اما شرایط دیگری نیز در این بین وجود دارد؛ که نباید فرد اسپانسر شونده در پنج سال گذشته همین کار را برای شخص دیگری انجام داده باشد و بسیار مهم است که اگر قبلاً سابقه چنین کاری را داشته باشد؛ نیاز است تا پنج سال از مدت آن بگذرد تا بتواند چنین کاری را برای فرد دیگری انجام دهد.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

یکی دیگر از ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا را می توان از طریق اسپانسرشیپ نام برد که در این روش نیاز است یکی از اعضای خانواده شما در کشور کانادا حضور داشته باشد. سپس این فرد یا باید شهروندی کانادا را داشته باشد یا اینکه اقامت دائم کانادا را داشته باشد. با استفاده از چنین روشی شما می‌توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید، شخصی که به عنوان حامی شما معرفی می‌شود باید شرایط اسپانسر شدن را داشته باشد و شرایط مالی و حقوق مناسبی نیز داشته باشد. همچنین برای ثبت درخواست نیز فرد متقاضی باید ۱۰۵۰ دلار کانادا هزینه را پرداخت کند. دلیل این‌که اسپانسرشیپ به عنوان ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا انتخاب می‌شود این است که فرد متقاضی در هنگام ثبت درخواست برای دریافت اقامت کانادا نیاز است ۴۷۵ دلار را پرداخت کند، حال اگر برای اقامت دائم درخواست خود را ثبت کند، نیاز است تا ۵۰۰ دلار هزینه را پرداخت کند. پس این روش یکی از کم هزینه ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. البته در صورتی که یکی از اعضای خانواده شما در کشور کانادا اقامت دائم یا شهروندی این کشور را داشته باشد.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق پرستار خانگی

شاید برایتان جالب باشد که از طریق پرستاری هم می‌توانید مهاجرت ارزان به کانادا را تجربه کنید. با توجه به اینکه افراد مسن در این کشور به مرور در حال اضافه شدن هستند و نرخ جمعیت هم به گونه‌ای است که شرایطی را به وجود آورده تا این کشور نیاز به نیروی پرستار خانگی داشته باشد، کانادا هم شرایط ویژه‌ای را برای افرادی در نظر گرفته که می‌خواهند از این روش استفاده کنند و به عنوان ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا اقامت این کشور را دریافت کنند. شرایط برای ارسال درخواست پرستار خانگی بسیار ساده است و فرد متقاضی می‌تواند تنها با داشتن مدرک دیپلم یا حتی گذراندن ۷۲ واحد درسی در مقطع قبل از دانشگاه، شرایط مهاجرت به کانادا را داشته باشد. همچنین با داشتن چنین مدارک تحصیلی فرد می‌تواند با گذراندن دوره‌های پرستاری و داشتن حداقل ۶ ماه سابقه در این زمینه، رزومه معتبری برای مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی را داشته باشد.

اما نکات دیگری نیز وجود دارد که فرد باید به خوبی از آن‌ها بهره‌مند باشد تا بتواند ارتباط بهتری با افراد برقرار کند. به طور مثال زمانی که فرد به عنوان پرستار خانگی از ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا استفاده می‌کند و اقامت این کشور را دریافت می‌کند، باید مهارت خوبی داشته باشد تا بتواند با افراد ارتباط برقرار کند. با داشتن چنین شرایطی و دریافت پیشنهاد کاری از کشور کانادا می‌توان با هزینه بسیار کمی اقامت کانادا را دریافت کنید. با این روش که ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا نیز محسوب می‌شود، فرد متقاضی می‌تواند تنها با صرف هزینه حدودی ۱۳۲۵ دلار بابت بررسی پرونده و ویزا؛ درخواست خود را برای دریافت اقامت کانادا ثبت کند.

مهاجرت کم هزینه به کانادا از طریق پناهندگی

این روش نیز به عنوان یکی از کم هزینه ترین روش‌ها محسوب می‌شود. اما لازم است بدانید که خطراتی که این روش دارد اصلاً این ریسک را پوشش نمی‌دهد و نمی‌توانید از این روش به عنوان یکی از ایده آل ترین و ارزان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا از آن استفاده کنید. به طور مثال افراد زیادی از این روش استفاده می‌کنند و قصد مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی را دارند، اما با توجه به خطرات بسیار زیادی که این روش دارد، متاسفانه افراد دچار مشکل می‌شوند و نمیتوانند هدف خود را نهایی کنند. موسسه مهاجرتی افق ویزا هیچ‌گونه خدماتی در رابطه با این روش ارائه نمی‌کند و به هیچ وجه توصیه نمی‌کند که از این روش برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید. چراکه با استفاده از روش‌های بالا شما می‌توانید به سادگی و با هزینه بسیار کم این کار را انجام دهید و نیاز به ریسک و پذیرفتن چنین خطراتی نیست.

ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا با تولد فرزند

ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا با تولد فرزند

تولد فرزند نیز از جمله ارزان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود که می‌توان از آن استفاده کرد تا فرزند شما اقامت کشور کانادا را دریافت کند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید کشور کانادا نیز جزء کشورهایی است که از قانون خاک تبعیت می‌کند و به فرزندانی که در این کشور متولد می‌شوند، اقامت کانادا را اهدا می‌کند. پس این فرصت در اختیار افراد قرار داده می‌شود که بتوانند از این روش استفاده کنند و اقامت کانادا را برای فرزند خود به ارمغان آورند، همچنین ما در بالا اشاره کردیم که اگر شخصی از خانواده شما اقامت دائم یا شهروندی کشور کانادا را داشته باشد، می‌تواند به سایر اعضای خانواده خود کمک کند تا آن‌ها هم بتوانند به کشور کانادا مهاجرت کنند. پس می‌توان این روش را نیز یکی از روش‌های مقرون به صرفه و از جمله بهترین راه های مهاجرت به کانادا در نظر گرفت. اما توصیه می‌کنیم که برای آگاهی از تمامی روش‌ها و اینکه چگونه می‌توانید کم هزینه ترین و بهترین روش برای مهاجرت به کانادا در پیش بگیرید، با افراد با تجربه‌ای صحبت کنید تا بتوانند راهکارهای بسیار خوبی را پیش روی شما قرار دهند.

موسسه مهاجرتی افق ویزا

بدون شک اگر بخواهید خودتان تمامی این روش‌ها را در نظر بگیرید و برای هر کدام اقدام کنید، شرایط سخت‌تر و کمی طولانی‌تر می‌شود. اما اگر از موسسه‌های مهاجرتی مانند افق ویزا استفاده کنید که سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارد و همواره به افراد بسیار زیادی کمک کرده تا اقامت کشور کانادا را دریافت کنند، این امکان در اختیار شما قرار داده می‌شود که در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید و به شکل راحت‌تری این کار را انجام دهید. مجموعه افق ویزا وکلای با تجربه‌ای را در موسسه خود دارد که سابقه فراوانی در زمینه مهاجرتی دارند و به تمامی قوانین مهاجرتی کشور کانادا مسلط هستند و می‌توانند روند مهاجرت شما را به صورت قانونی انجام دهند. پس اگر قصد دارید تا از ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا استفاده کنید و آینده درخشانی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، می‌توانید همین حالا از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره‌مند شوید.

جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل در مورد ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا صحبت کردیم و حال شما این آگاهی را پیدا کردید که با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان هزینه کمتری کرد و مهاجرت به کانادا را انجام داد. بدون شک ما در مجموعه افق ویزا می‌توانیم به شما کمک کنیم تا این روند را به خوبی انجام دهید و به طور قانونی مهاجرت به کانادا را انجام دهید.

سوالات متداول

آیا ازدواج یکی از ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا است؟

بله، ازدواج به عنوان یکی از روش‌های کم هزینه برای مهاجرت و دریافت اقامت کانادا در نظر گرفته می‌شود که می‌توان از آن استفاده کرد. اما نیاز است تا تمامی قوانین مربوط به این روش را رعایت کنید که ما در این مقاله ارزان‌ترین روش‌ها را در اختیار شما قرار دادیم.

آیا در برنامه پرستار خانگی نیاز به تحصیلات خاصی است؟

خیر، استفاده کردن از روش پرستار خانگی یکی از ساده‌ترین و بهترین و روش‌ها برای مهاجرت به کانادا است که می‌توان با استفاده از آن اقامت این کشور را دریافت کرد که تنها نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان دارد.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان