خانه » مقالات » بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان کدام است؟

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان کدام است؟

erfan keyvan بدون نظر بهترین کشور برای مهاجرت مقالات
4.5
(2)
بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت
4/5 - (2 امتیاز)

افراد بسیاری به دنبال بهترین شهر کانادا برای مهاجرت از ایران هستند و می‌خواهند با توجه به لیست بهترین شهرهای کانادا، انتخاب کنند که برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا روش‌های دیگر مهاجرتی؛ به کدام شهر کانادا مهاجرت کنند.

روز به روز به تعداد افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت هستند افزوده می‌شود و بسیاری تمایل دارند که برای زندگی کشور دیگری را انتخاب کنند. با تحقیقاتی که سازمان بین‌المللی مهاجرت انجام داده بود، آن‌ها بر این باور بودند که در سال ۲۰۵۰ تعداد مهاجران در دنیا به ۲۵۰ میلیون نفر می‌رسد. ولی چنین رقمی‌ به سرعت به واقعیت تبدیل شد و در سال ۲۰۱۷ بود که تعداد مهاجران از این رقم هم بیشتر شد. این موضوع نشان می‌دهد که تعداد بسیار زیادی از افراد علاقه دارند مهاجرت کنند. پس اگر در انتخاب کشور تصمیم گرفته‌اید که کانادا را انتخاب کنید باید بدانید که به طور دقیق بهترین شهر‌های کانادا برای مهاجرت کدام هستند. در ادامه با توجه به معیارهایی که مشخص می‌کنیم بررسی می کنیم بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کدام است و به تمامی‌ موضوعات پیرامون این مسئله می‌پردازیم.

تعداد بسیاری از کسانی که به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت هستند، کانادا را به عنوان یکی از هدف‌های اصلی خود انتخاب می‌کند. چرا که این کشور به عنوان دومین کشور پهناور دنیا شناخته می‌شود و از نظر جمعیتی، کشور شلوغی نیست. همین موضوع باعث شده تا بسیاری تمایل داشته باشند به دنبال مهاجرت به کانادا باشند و در نهایت باید تصمیم بگیرند که بعد از مهاجرت کدام شهر می تواند بهترین شهر کانادا برای زندگی ایرانیان باشد. در ادامه بیشتر در مورد کشور کانادا و دلایلی که با توجه به آن‌ها ایرانیان تصمیم می‌گیرند به این کشور مهاجرت ‌کنند، می‌پردازیم.

بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان

یکی از کشور‌های مهاجر پذیر دنیا کانادا است که با توجه به وسعت و پهناور بودن آن و همچنین ثبات اقتصادی، برخورداری از فناوری مدرن و منابع طبیعی بسیار؛ جزء بهترین کشورها برای مهاجرت به شمار می‌آید. با توجه به شرایط بسیار خوبی که کانادا دارد سالانه افراد زیادی تصمیم می‌گیرند به این کشور مهاجرت کنند.

طبق اخبار و اطلاعاتی که از سوی منابع معتبر منتشر شده است؛ کانادا به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد‌های مهاجرتی به شمار می‌آید و بسیاری به دنبال بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت هستند. طبق آماری که منتشره شده کانادا با توجه به عوامل زیر به عنوان بهترین کشور دنیا برای مهاجرت نیز شناخته شده است.

  • اقتصاد آزاد
  • قدرت کلی کشور
  • کیفیت زندگی
  • اخذ شهروندی
  • ماجراجویی
  • تاثیر فرهنگی
  • شرایط کارآفرین کانادا
  • محرک‌ها

ما می‌خواهیم قبل از این که به معرفی بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان بپردازیم به توضیحاتی اشاره کنیم که به خوبی متوجه شوید چه کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید. با توجه به عواملی که در بالا گفته شد کانادا در تمامی‌ موارد گفته شده جزء ۲۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و امتیاز این کشور از 100 امتیاز، 99.4 است و همین مسئله باعث شده است که به عنوان دومین کشور برتر جهان برای زندگی شناخته شود. با تمامی‌ این تفاسیر باید گریزی بر این موضوع بزنیم تا بعد از انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت، بهترین شهر کانادا برای ایرانیان را انتخاب کنید.

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

در بین آماری که منتشر شده است بیشتر ایرانیانی که به کانادا مهاجرت کرده اند، شهرهای بزرگ را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اند و عده زیادی از آن‌ها که در شهرهای دیگری حضور دارند، پس از طی مدتی و دریافت تابعیت کانادا به شهرهای بزرگتر مهاجرت می‌کنند و زندگی در این شهرها را تجربه می‌کنند که در ادامه به معرفی بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان می‌پردازیم.

اگر اطلاعات کمی‌؛ در مورد بهترین شهر‌های کانادا برای مهاجرت داشته باشید به خوبی می‌دانید که بسیاری از ایرانیان در ایالت کبک کانادا حضور دارند. البته این حضور به دلایلی انجام شده است که با توجه به برنامه‌های فدرال این افراد مجبور به انتخاب چنین شهری شدند و کسانی که قصد دارند تا اقامت کشور کانادا را به دست آورند، معمولاً در ابتدا به این شهر مهاجرت می‌کنند. البته عوامل زیادی در انتخاب بهترین شهر کانادا برای زندگی ایرانیان وجود دارد که باعث می‌شود در انتخاب فرد تاثیرگذار باشد. اما یکی از عوامل مهم را می‌توان آب و هوا نامید که تاثیر زیادی روی انتخاب مهاجران دارد.

مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان می‌تواند شهر مونترال باشد، چرا که این شهر جمعیت کمی‌ دارد و به عنوان یکی از کلان شهرهای کانادا به حساب می‌آید. این شهر در استان کبک قرار دارد و در موقعیت جنوب شرقی کانادا است. نکته جالبی در مورد این شهر وجود دارد مردمان این شهر به زبان فرانسوی صحبت می کنند و پس از شهر پاریس دومین شهر بزرگی که به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند، مونترال کانادا است. اما یکی از دلایل مهمی‌ که ما شهر مونترال کانادا را به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان انتخاب کرده ایم؛ این است که از بین بهترین شهرهای کانادا مردمان این شهر در جایگاه دوم شادترین مکان‌های دنیا قرار دارند و یکی از ده مکان شاد در جهان است.

شادی چیزی است که مردم کشورمان بیش از پیش به آن نیاز دارند و با انتخاب بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان می‌توانید تجربه بسیار خوبی را داشته باشند و زندگی لذت بخشی را در این شهر تجربه کنند.

تنها شاد بودن معیار ما برای انتخاب بهترین شهر کانادا برای ایرانیان نیست و عوامل دیگری نیز باعث شده است تا شهر مونترال کانادا را یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت معرفی کنیم. به طور مثال وجود فرصت‌های شغلی زیاد، مسکن ارزان قیمت، فرهنگ غنی و چند فرهنگی، موسسات آموزشی بی نظیر و مراقبت‌های بهداشتی در سطح بالا از جمله عواملی است که باعث شده تا این شهر را به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای مهاجرت معرفی کنیم.

حتما بخوانید: PR یا اقامت دائم کانادا چیست؟

در سمت دیگر عواملی نیز وجود دارد که باعث شده تا مونترال را به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان باشد، عواملی مانند کم بودن جرم و جنایت در این شهر، زندگی کردن مردم در استانداردهای بالای زندگی باعث شده تا مونترال در لیست بهترین شهرهای کانادا قرار گیرد و به یکی از شهرهای جذاب برای ایرانیان و سایر مهاجران کشورهای دیگر تبدیل شود.

با زندگی کردن در شهر مونترال آب و هوای ۴ فصل را تجربه می‌کنید و زمستانی پر از برف را خواهید داشت. قطعاً یکی از عواملی که باعث شده تا مونترال در لیست بهترین شهرهای کانادا به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان انتخاب شود، قیمت کم اجاره خانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فردی که قصد دارد تا یک اتاق در یک آپارتمان مشترک را اجاره کند نیاز است هزینه‌ای کمتر از ۴۵۰ دلار را به صورت ماهیانه پرداخت کند و اگر از آپارتمان‌های یک خوابه استفاده کند هزینه‌ای حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار را می‌تواند پرداخت کند.

ونکوور از بهترین شهرهای کانادا

ونکوور از بهترین شهرهای کانادا

یکی دیگر از این شهرها برای مهاجرت ونکوور است که می‌توان آن را یکی از بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان و البته در لیست بهترین شهرهای دنیا برای مهاجرت نام برد. آنچه که بیشتر این شهر را معروف کرده؛ سیستم بهداشتی عالی آن است. در دنیا شهر ونکوور کانادا به سیستم بهداشتی بسیار خوب آن شهرت دارد و خدمات پزشکی بسیار خوبی را به بیماران ارائه می‌کند و می‌تواند انتخاب مناسبی برای بازنشستگان به شمار آید.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود ونکوور هم در لیست بهترین شهر کانادا برای ایرانیان قرار گیرد، اقتصاد پررونقی است که در این شهر رواج دارد و برای کسانی که علاقه خاصی به اقیانوس دارند، می‌توانند شهر ونکوور کانادا را انتخاب کنند. بهره بردن از آب و هوای معتدل باعث شده تا زندگی در این شهر بسیار لذت بخش باشد. احتمالاً بیشتر ما زمانی که صحبت از شهرهای ساحلی می‌شود رطوبت هوا در هنگام غروب را به یاد می آوریم. اما در شهر ونکوور این‌گونه نیست و گزینه‌ای مناسب برای مهاجرت است که آب و هوایی خنک و معتدل دارد و زندگی را برای هر فردی لذت بخش می‌کند.

از نظر جرم و جنایت ونکوور شرایط بهتری نسبت به سایر شهرها دارد و درست است که در بیشتر شهرهای کانادا میزان جرم و جنایت کم است اما این میزان نه تنها در شهر ونکوور کم است بلکه همواره رو به کاهش است. پس بی دلیل نیست که در لیست بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت قرار دارد. همچنین برای بسیاری که به تحصیل فرزندان خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند باید گفت که ونکوور به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی برای افرادی که علاقه‌مند به تحصیل در کانادا هستند، شناخته می‌شود. دارا بودن دانشگاه‌های معتبر مانند دانشگاه بریتیش کلمبیا و کالج‌های مطرح وست، کالج رجنت، اشتون و کلمبیا باعث شده تا با بهره گیری از سیستم آموزشی با کیفیت و عالی به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت ایرانیان شناخته شود.

اما برای اجاره خانه در ونکوور کمی‌ شرایط متفاوت‌تر است و هزینه‌های اجاره به نسبت بالاتر است. برای کسانی که علاقه‌مند به خرید ملک در این شهر هستند باید بدانند که معمولا حدود قیمتی ملک های این شهر از 800 هزار دلار کانادا شروع می‌شوند. همچنین کسانی که قصد دارند تا در این شهر زندگی کنند و آپارتمانی را اجاره کنند باید بدانند که هزینه اجاره در این شهر بین 2800 تا 4000 دلار به صورت ماهانه است. درست است که هزینه‌های اجاره در این شهر مقداری بالاتر از سایر نقاط است اما بازهم این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود و بسیاری تمایل دارند تا در آن زندگی کنند. البته اگر برای زندگی در ونکوور، شهرهای اطراف آن را انتخاب کنید، می‌توانید هزینه‌هایی به مراتب کمتری را پرداخت کنید. پس نیاز است بدانید که هزینه زندگی در شهرهای اطراف ونکوور تقریباً ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

تورنتو یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

تورنتو یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

یکی دیگر از شهرهای مناسب برای مهاجرت، تورنتو است. ایرانیان بسیاری در هنگام مهاجرت این شهر را انتخاب می‌کنند. تورنتو به عنوان یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود که از فرهنگ‌ها مختلفی مردمانی به این شهر مهاجرت کرده‌اند که ایرانیان نیز در بین آن‌ها تعداد بالایی دارند.

همان‌طور که گفتیم کانادا به عنوان یکی از شهرهای مهاجرپذیر شناخته می‌شود و در بین بهترین شهر‌های کانادا برای مهاجرت تورنتو قرار دارد که تقریباً نیمی‌ از جمعیت آن را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که از سایر کشورها به کانادا مهاجرت کرده اند. با داشتن فرهنگ‌های مختلف و مردمان متفاوت می‌توان انتظار داشت که بازتابی از جهان را در این شهر زیبا مشاهده خواهید کرد. زندگی کردن در این کشور مزایای بسیاری دارد که باعث می‌شود با فرهنگ‌ها و مردمان بسیاری آشنا شوید.

همچنین دارا بودن فرصت‌های بسیار خوب اقتصادی باعث شده تا افراد زیادی به دنبال این باشند که از این شهر به عنوان یکی از بهترین مقصد‌ها برای پیاده سازی ایده‌های اقتصادی خود استفاده کنند. این شهر را بیشتر می‌توان به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری نامید چراکه بسیاری از شرکت‌های نوپا در این شهر شروع به فعالیت کرده اند و فرصت بسیار خوبی را برای جذب متخصصین فراهم کرده اند.

حتما بخوانید: مهاجرت به کانادا با مدرک دانشگاه آزاد

تورنتو یکی از شهرهای سرد در کانادا است که دمای هوا آن در روزهای سرد سال به منفی ۳۰ درجه نیز می‌رسد. در زمستان بیشتر هوایی که می‌تواند در این شهر مشاهده کنید؛ برفی است. کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند باید آماده هوای سرد باشند. اما آنچه که بیشتر از همه باعث می‌شود در این روزهای سرد مردم این شهر دغدغه ای نداشته باشند؛ مدیریت درست این بحران های طبیعی است.

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی هزینه‌های متفاوتی دارند اما در شهر تورنتو هزینه با بقیه شهرها متفاوت‌تر است و بسته به مناطقی که برای زندگی انتخاب می‌کنید این هزینه تفاوت بسیاری خواهد داشت. به طور مثال کسانی که دوست دارند در بهترین منطقه این شهر زندگی کنند برای داشتن یک آپارتمان مبله نیاز است تا هزینه‌ای حدود ۲۷۰۰ دلار کانادا را پرداخت کنند. اما اگر در مناطق عادی‌تری بخواهند زندگی کنند هزینه ای نزدیک به 2300 دلار به صورت ماهیانه کافی است.

اتاوا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

اتاوا یکی از بهترین شهرهای کانادا

از بهترین شهرهای کانادا که ایرانیان نیز علاقه زیادی به آن دارند، شهر اتاوا است که در قسمت شرقی انتاریو جنوبی قرار دارد. این شهر فاصله کمی‌ با شهرهای مهم دیگر مانند مونترال و تورنتو دارد و اگر بخواهید با استفاده از ماشین به مونترال سفر کنید دو ساعت راه در پیش دارید و برای سفر به تورنتو ۵ ساعت رانندگی نیاز است. همچنین این شهر به عنوان شهری دو زبانه شناخته می‌شود که مردم آن به زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

زمانی که شهری در لیست بهترین شهرهای کانادا برای زندگی قرار می‌گیرد، قطعا کیفیت زندگی نیز در آن در حد بسیار خوبی قرار دارد. به طور مثال شهر اتاوا که از فرهنگ‌های مختلفی تشکیل شده است که به عنوان یکی از شهرهایی شناخته می‌شود که کیفیت زندگی در آن بسیار بالا است، این شهر در رتبه بندی جهانی در جایگاه چهاردهم و در بین کشورهای قاره آمریکا رتبه دوم از لحاظ کیفیت زندگی را به خود اختصاص داده است. زندگی کردن در چنین شهری می‌تواند زندگی لذت بخشی را برای شما رقم بزند و آینده روشنی برای خود و فرزندان داشته باشید.

اما عوامل جالبی که اتاوا به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان تبدیل کرده است، به این جا ختم نمی‌شود و زمانی که ما این شهر را به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان معرفی می‌کنیم، با توجه به چنین معیارهایی بوده است که در این لیست قرار گرفته است. اتاوا به عنوان سومین شهر تمیز دنیا و دومین شهر تمیز کانادا شناخته می‌شود و کسانی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند باید انتظار محیط پاک و مرتب را داشته باشند. بدون شک همین حالا تصور می‌کنید که زندگی کردن در چین شهری چقدر می‌تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد. همچنین شهر اتاوا به عنوان شهری پر جنب و جوش شناخته می‌شود و کسانی که علاقه بسیاری به تخلیه انرژی دارند می‌توانند اتاوا را انتخاب و لذت زندگی را در آن تجربه کنند.

در بالا گفتیم برای کسانی که به دنبال بهترین شهر‌های کانادا برای تحصیل هستند می‌توانند دانشگاه‌های معتبری که در این کشور وجود دارد را انتخاب کنند. اما دو دانشگاه بسیار معتبر در شهر اتاوا وجود دارد که علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. دانشگاه کارلتون و دانشگاه اتاوا دو دانشگاهی هستند که از جمله بهترین دانشگاه‌ها در شهر اتاوا کانادا هستند. زمانی که به این شهر سفر کنید مطمئناً معماری زیبای شهر؛ شما را مجذوب خود خواهد کرد و از انتخاب اتاوا به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به هیچ وجه پشیمان نخواهد شد.

حتما بخوانید: مهاجرت پزشکان به کانادا

اتاوا یکی دیگر از شهرهای چهار فصل کانادا است و تقریبا می‌توان گفت زمستان‌های طولانی و سردی دارد و در کنار آن بهار‌ی کوتاه اما تازه. همچنین دما در فصل تابستان به حدود ۳۰ درجه هم می‌رسد که باعث می‌شود شهری چهار فصل را رقم بزند. در انتخاب بهترین شهر‌های کانادا برای زندگی بهتر است به عوامل بسیار زیادی دقت داشته باشید؛ آب و هوا، امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر‌، فرصت‌های شغلی زیاد در شهر هدف؛ می‌تواند آینده بسیار خوبی را برایتان رقم بزند.

بهره بردن از امکانات بسیار خوبی که در بالا گفته شد باعث شده تا شهر اتاوا نیز در لیست شهرهای گران قرار گیرد. هزینه اجاره آپارتمان در این شهر نسبت به شهرهایی که در بالا گفته شد مقداری کمتر است اما بازهم جزء شهرهای گران به شمار می‌آید. شخصی که در این شهر زندگی می‌کند برای اجاره یک آپارتمان در این شهر نیاز است تا هزینه‌ای بین ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار به صورت ماهیانه را پرداخت کند و البته کسانی که قصد داشته باشند از مزایای دیگری که در این شهر وجود دارد، استفاده کنند ممکن است هزینه زندگی برای آن‌ها کمی‌ بالاتر هم باشد.

بهترین شهر کانادا برای کار

در بالا به صورت کامل به معرفی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان پرداختیم. اما در اینجا می‌خواهیم بهترین شهرهای کانادا برای کار را معرفی کنیم تا اگر قصد دارید در این شهرها مشغول به فعالیت شوید با مشکلی مواجه نشوید. چون یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که باید در هنگام مهاجرت بگیرید، این است که شهری را انتخاب کنید که شرایط کاری در آن به شکل قابل قبولی باشد و بتوانید در آنجا مشغول فعالیت شوید.

شهرهایی که در ادامه گفته می‌شود تماماً بر اساس گزارشات جدیدی است که توسط هیئت کنفرانس کانادا منتشر شده است و لیستی از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی را معرفی کرده است. در این بین به دو شهر دیگر اشاره می کنیم که برای تحصیل و زندگی جز بهترین ها هستند. اگر تصمیم گرفتید که به کشور کانادا مهاجرت کنید باید شهرهایی که در ادامه معرفی می شود را مورد بررسی قرار دهید.

  • بهترین شهرهای کانادا برای کار: کلگری، اتاوا، ریچموند هیل، سنت جان، ونکوور، واترلو
  • بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل: مونترال
  • بهترین شهرهای کانادا برای زندگی: ونکوور

این شهرها توسط هیئت کنفرانس کانادا معرفی شده‌اند و از بین ۵۰ شهری که در این کشور وجود دارد، بر اساس معیارهایی مانند کار، فرصت های شغلی، تسهیلات آموزشی، رفاه اجتماعی، میزان رضایتمندی افراد از زندگی، بهداشت، مسکن و… بررسی شده است و چنین لیستی در اختیار شما قرار گرفته است.

مزایای داشتن وکیل مهاجرت

مزایای داشتن وکیل مهاجرت

کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و در این مطلب به دنبال بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان بودند، باید بدانند که اگر پروسه مهاجرت آن‌ها توسط افراد متخصص و با تجربه ای در این زمینه انجام شود، بدون شک می‌توانند راحت‌تر اقامت کشور کانادا را به دست آورند. چرا که استفاده کردن از وکیل مهاجرت باعث می‌شود تا تمامی‌ روند را به دست افرادی بسپارید که سابقه زیادی در این زمینه دارند و می‌توانند با استفاده از قوانینی که به آن مسلط هستند، سریع ترین و مطمئن ترین راه را انتخاب کنند.

حتما بخوانید: مهاجرت به کانادا بدون وکیل

حال که مقاله بهترین شهر‌های کانادا برای مهاجرت را خواندید و تصمیم گرفتید که یکی از این شهرها را برای زندگی انتخاب کنید، می‌توانید با مجموعه افق ویزا تماس بگیرید و با استفاده از مشاوره‌های که توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شوند روند دریافت اقامت کانادا برای شما ساده تر شود.

جمع بندی

در این مقاله با بهترین شهرهای کانادا و البته بهترین شهر کانادا برای ایرانیان آشنا شدید و حال نوبت آن رسیده که تصمیم بگیرید در بین این شهرها کدام یک را برای زندگی کردن انتخاب کنید. برای اینکه روند مهاجرت خود را به شکل قانونی و صحیح انجام دهید توصیه ما این است که از کارشناسان مجموعه افق ویزا کمک بگیرید تا بهترین و سریع‌ترین راهکارها در اختیارتان قرار گیرد.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان