خانه » مقالات » مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

erfan keyvan بدون نظر مقالات
4.5
(2)
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
3/5 - (2 امتیاز)

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری جزء پرطرفدارترین درخواست‌هایی است که افراد به دنبال آن هستند.

اینکه بتوانید واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا شوید، نیازمند این است تا راه‌های مختلفی را تست کنید و این نکته را بدانید که شرایط در هر ایالت کانادا متفاوت است.

کاربران به دنبال این هستند که بدانند با چه روش‌هایی می‌توان با استفاده از سرمایه‌گذاری، اقامت دائم کانادا را دریافت کرد.

می‌توان گفت که روش‌های متفاوتی وجود دارد، اما شرایط برای ایرانیان کمی‌ متفاوت تر است.

بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی از روش‌های مختلف آن سرمایه گذاری اطلاعات کاملی را کسب کرده، تا در نهایت بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنند.

به این منظور می‌توانید از مجموعه مهاجرتی افق ویزا کمک بگیرید و با استفاده از مشاوره تخصصی ما امکان سرمایه گذاری مطمئنی را در کشور کانادا داشته باشید که منجر به دریافت اقامت دائم آن شود.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم تا شرایط و روش‌های سرمایه گذاری در کانادا را توضیح دهیم و در نهایت به معرفی بهترین روش بپردازیم.

اگر در خصوص امور مهاجرتی نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید وکلای با تجربه ما در موسسه مهاجرتی افق ویزا می‌توانند راهنمای شما باشند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

آمریکا بزرگترین شریک اقتصادی کانادا است.

همین نکته سبب شده تا فرصت‌های بسیار خوبی در اختیار افراد قرار بگیرد تا با سرمایه گذاری در این کشور فرصت مناسبی را دریافت کنند ودر این راه به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا نمایند.

شیوه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

به طور مثال می‌توان از روش خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت و پرداخت سرمایه ای به بازار کانادا، برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

منتهی همه این روش‌ها منجر به دریافت اقامت دائم نمی‌شود و ابتدا باید بررسی‌های زیادی انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین راه را انتخاب کرده‌اید.

در ادامه ما سعی می‌کنیم تا به صورت کامل به این موضوع بپردازیم که با استفاده کردن از چه روش‌هایی می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

بسیاری به این دلیل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را انتخاب می‌کنند که بتوانند با استفاده از این شیوه، اقامت دائم کشور کانادا را دریافت نمایند.

سرمایه گذاری در استان‌های کانادا تفاوت‌های بسیاری با هم دارند. همچنین تنها برخی از روش‌های سرمایه گذاری منجر به دریافت اقامت می‌شود.

تعداد افرادی که قصد دارند با استفاده از روش خرید ملک یا راه اندازی یک کسب و کار جدید این کار را انجام دهند، بسیار زیاد است. اما قبل از هر چیز بهتر است مطالعه بسیار خوبی در این زمینه داشته باشید چرا که روش‌هایی مانند خرید ملک نمی‌تواند اقامت این کشور را برایتان به ارمغان آورد.

تمامی‌ این توضیحات می‌تواند اطلاعات عمومی‌ شما را درمورد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری افزایش دهد. برای اینکه به صورت تخصصی بدانید که چه شرایطی برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان افق ویزا متوجه شوید.

پس اگر قصد دارید تا از این شیوه برای مهاجرت استفاده کنید، توصیه ما بهره بردن از تجربیات وکلای حرفه‌ای و با تجربه مجموعه افق ویزا است.

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارتاپ و نوآفرینی

با استفاده از روش مهاجرت از طریق استارتاپ هم می‌توان اقامت کانادا را دریافت کرد. در این روش نیاز است تا یک ایده نو و خلاقانه داشته باشید و همچنین بیزینس پلن خوبی را ارائه کنید.

زمانی که بیزینس پلن شما مورد تایید واقع شود می‌توانید به همراه خانواده اقامت این کشور را دریافت نمایید. شما برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیازمند داشتن مدرک آیلتس 4 و سرمایه کمی‌ هستید.

فرزندانی که زیر 22 سال هستند می‌توانند به همراه خانواده اقامت این کشور را دریافت کنند و امکان تحصیل رایگان در کشور کانادا را داشته باشند. در این روش کشور کانادا از شما حمایت می‌کند و می‌توانید پس از گذشت 3 سال برای دریافت پاسپورت اقدام کنید.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک

خرید ملک در کانادا جزء پرطرفدارترین راه‌ها برای سرمایه گذاری در این کشور است.

این موضوع به دلیل سبک زندگی آمریکایی، ثبات سیاسی و… اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. قوانین و مقرراتی که برای خرید ملک در کانادا وضع شده تفاوت بسیار زیادی با کشورهای دیگر دارد و بهتر است تا افراد در هنگام استفاده از این روش تحقیقات لازم را انجام دهند.

به طور مثال در برخی از استان‌های کشور کانادا محدودیت‌های زیادی برای مهاجرین در نظر گرفته‌اند.

در برخی استان‌ها مانند بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند، نوا اسکوشیا، انتاریو و کبک، این شرایط بسیار ساده تر است و اشخاص خارجی می‌توانند به راحتی تجربه خرید ملک در کانادا را داشته باشند.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک

در بالا گفتیم که برخی از این روش‌ها نمی‌توانند اقامت کانادا را به همراه داشته باشند، حال یکی از این روش‌ها خرید ملک است که فرد نمی‌تواند با استفاده از آن اقامت دائم را دریافت کند.

روش‌های بهتر و ساده‌تری برای این کار وجود دارد که شما حتما ملزم به استفاده کردن از روش خرید ملک در کانادا نیستید و تنها کافی است تا با یک موسسه مهاجرتی در تماس باشید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید تصمیم بهتر و آگاهانه تری داشته باشید.

در کنار اینکه خرید ملک نمی‌تواند منجر به اقامت کانادا شود، در زمان فروش نیز شخص با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود.

یکی از این مشکلات این است که فرد نمی‌تواند در هنگام فروش ملک تمامی‌ دارایی را از آن خود کند و باید حتماً ۲۵ درصد سود آن را به دولت کانادا پرداخت کند. این ۲۵ درصد به عنوان مالیات در نظر گرفته می‌شود.

یکی از این مشکلات این است که فرد نمی‌تواند در هنگام فروش ملک تمامی‌ دارایی را از آن خود کند و باید حتماً ۲۵ درصد سود آن را به دولت کانادا پرداخت کند. این ۲۵ درصد به عنوان مالیات در نظر گرفته می‌شود.

سرمایه گذاری استانی کانادا

در این بخش از مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نوبت به بررسی استان‌های این کشور می‌رسد که مطمئن شوید برای مهاجرت استانی به کانادا می‌توانید از چه طریقی اقدام نمایید.

عملکرد در این استان‌ها به گونه‌ای است که فرد باید حداقل امتیاز آن استان را به دست آورد تا بتواند امکان سرمایه‌گذاری در کشور کانادا را داشته باشد. البته اینکه شرایط برای هر استان متفاوت است و باید بررسی بیشتری انجام دهید.

سرمایه گذاری در آلبرتا کانادا

یکی از استان‌هایی که از نظر اقتصادی و اجتماعی جایگاه خوبی دارد، استان آلبرتا بوده که این امر توجه سرمایه گذاران را جلب کرده است.

کسانی که تمایل دارند تا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را انجام دهند می‌توانند با دارا بودن شرایطی مانند داشتن سابقه کار کافی و مهارت خوب این امکان را داشته باشند.

این سطح مهارت و سابقه کاری باید در حد شرایطی باشد که این استان در نظر گرفته است.

هر طرح یا روشی هزینه‌های مختلفی دارد اما به طور کلی می‌توان اینگونه گفت که برای مهاجرت به کانادا از طریق استان آلبرتا نیازمند 500 هزار دلار سرمایه هستید.

سرمایه گذاری در آلبرتا کانادا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا کانادا

یکی از بهترین شهرهای کانادا و جهان برای زندگی شهر ونکوور بریتیش کلمبیا است که در کنار تورنتو و ونکوور جزء بهترین شهرهای کانادا برای زندگی و سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

. شرایط مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا باشید.

سرمایه گذاری در مانیتوبا کانادا

اگر علاقه‌مند به زندگی در استان‌هایی هستید که در حال رشد و پویایی هستند، مانیتوبا یکی از بهترین گزینه‌ها است.

مهاجران بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری این استان را انتخاب می‌کنند. اما برای اینکه بتوانید اقامت این استان را دریافت کنید باید شرایطی که در ادامه گفته می‌شود را داشته باشید.

  • بازدید از این استان
  • حداقل دارایی شخصی مورد نیاز 350 هزار دلار است.
  • نیاز به حداقل 150 هزار دلار است
  • حداقل سه سال سابقه کاری داشته باشید
  • در نظر گرفتن 75000 دلار برای تضمین ایجاد و یا خرید یک تجارت

سرمایه گذاری در نیوبرانزویک کانادا

این استان در شرق کشور کانادا قرار دارد و دارای منابع طبیعی بسیاری است که باعث شده تا به عنوان یکی از استان‌های غنی معرفی شود.

شرایط برای مهاجرت به این استان به طریقی است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

  • اثبات تجربه مدیریت
  • داشتن حداقل دارایی شخصی 300 هزار دلار کانادا
  • سرمایه گذاری حداقل 125 هزار دلار
  • واریز مبلغ 75 هزار دلار کانادا
  • دانش اولیه زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • بازدید از این استان
سرمایه گذاری در نیوبرانزویک کانادا

سرمایه گذاری در کبک کانادا

برنامه ای وجود دارد که مهاجران از طریق آن می‌توانند با 1.2 میلیون دلار امکان دریافت اقامت دائم کانادا را داشته باشند.

این برنامه QIIP است که به مهاجران این امکان را می‌دهد که با تامین اعتبار این امکان را دریافت کنند.

همچنین مهاجران باید امتیاز‌های لازم در 6 عامل اصلی را دریافت کنند. این 6 عامل همان، تحصیلات، زمینه‌های آموزشی، تجربه کار مدیریتی، سن، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی یا اقامت اقوام نزدیک در کبک هستند.

حداقل امتیاز مورد نیاز برای واجد شرایط بودن 40 است و حداکثر نمره نیز 94 است. در زیر به برخی از عوامل اشاره می‌کنیم که امتیاز بیشتری در این بین دارند.

  • تجربه کار مدیریتی 25 امتیاز
  • تحصیلات دانشگاهی تا مقطع کاردانی 6 امتیاز
  • نمره زبان 10 امتیاز

در کل این استان به یکی از بهترین و ایده آل ترین استان‌ها برای مهاجران تبدیل شده که بسیاری از ایرانیان نیز در آن حضور دارند.

شرایط متفاوت و مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن امکان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را داشته باشید.

استان‌های دیگری نیز هستند که شرایط سرمایه گذاری بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کنند و می‌توانید با دارا بودن شرایط آن‌ها، امکان مهاجرت را داشته باشید.

مطمئنا با بررسی‌های بیشتری که موسسه‌های مهاجرتی مانند افق ویزا انجام می‌دهند می‌توانند راهکارهای بهتری را در اختیارتان قرار دهند.

سرمایه گذاری در تورنتو کانادا

احتمالا بارها تا به حال اسم تورنتو را شنیده باشید و بدانید که این استان به عنوان دومین مرکز مالی در آمریکای شمالی شناخته می‌شود.

عده بسیاری از افراد برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تورنتو را انتخاب می کنند. در کل شهرهایی که در حال رشد هستند با استقبال بسیار خوبی از سوی مهاجران مواجه می‌شوند و بسیاری از این مهاجران تمایل دارند تا سرمایه گذاری بسیار خوبی را در آن‌ها داشته باشند.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها در تورنتو سرمایه گذاری مطمئنی را داشته باشید. انتخاب این نوع روش‌ها تنها با بررسی کردن شرایط شما امکان پذیر است. اگر بتوانید شرایط خود را به بهترین شکل مورد بررسی قرار دهید، قطعا با استفاده از یکی از این روش‌ها می‌توانید مهاجرت به کشور کانادا را انجام دهید.

سرمایه گذاری در تورنتو کانادا

در کل با استفاده از روش‌هایی مانند سرمایه گذاری از طریق ایجاد کسب و کار، سرمایه گذاری از طریق خرید یک کسب و کار، از طریق برنامه استانی و کارآفرینی و… از جمله روش‌های بسیار خوبی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها سرمایه گذاری در کانادا را انجام دهید.

همان گونه که می‌دانید سرمایه گذاری کردن یا استفاده از هر کدام از این روش‌ها شرایط متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نیاز است تا ابتدا با دقت هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید.

اما برای اینکه بتوانید تورنتو را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنید باید شرایط زیر را دارا باشید.

  • داشتن مهارت زبان انگلیسی
  • داشتن تحصیلات
  • داشتن 2 سال تجربه کاری
  • سرمایه 200 هزار دلار کانادا و دارایی 400 هزار دلار کانادا
  • داشتن تجربه زندگی در تورنتو
  • داشتن شریک تجاری

سرمایه گذاری در ونکوور کانادا

ونکوور به عنوان یکی از بهترین مناطق کانادا شناخته می‌شود و با توجه به اهمیت اقتصادی آن به عنوان یکی ازقطب‌های اقتصاد کانادا معرفی می‌شود.

با توجه به این اهمیت سرمایه‌های بسیار خوبی به سمت ونکوور سرازیر شده است. روش‌های مختلف و بسیار خوبی برای دریافت اقامت ونکوور وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

به طور مثال می‌توان از روش‌های سرمایه گذاری در پایلوت استانی، سرمایه گذاری از طریق برنامه کارآفرینی، سرمایه گذاری برنامه‌های استانی و سرمایه گذاری از طریق پروژه‌های راهبردی استفاده کرد.

اما برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید توصیه ما گرفتن مشاوره از وکلای حرفه‌ای است. ما در موسسه افق ویزا وکلای حرفه‌ای داریم که سابقه چندین ساله در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارند و می‌توانند به شما کمک کنند.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

عده ای از سرمایه گذاران تمایل دارند تا با استفاده از ثبت شرکت مهاجرت به کانادا را انجام دهند. شرکت‌هایی که در این کشور ثبت می‌شوند و شروع به فعالیت می کنند، به دو طریق می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

ابتدا در قالب فدرال و یا در زمره فعالیت‌های استانی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برای ثبت شرکت و راه اندازی آن نیاز به مدارکی دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مزیت خوب یا بدی که این روش دارد چنین موردی باشد که برای ثبت شرکت شما نیازی به حداقل سرمایه تعیین شده ندارید و با استفاده از همان هزینه‌های مصرفی مانند هزینه ثبت برند و یا نام تجاری می‌توانید اقدام به ثبت شرکت کنید.

عده ای که به دنبال دریافت اقامت کانادا با استفاده از ثبت شرکت هستند باید بدانند که تنها استفاده کردن از این روش نمی‌تواند چاره کار باشد و شما برای اینکه بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

باید در کنار ثبت شرکت کارآفرینی نیز انجام دهید تا هدف شما کمی‌ متمایزتر شود. دلیل آن هم این است که اگر تنها شرکتی را ثبت کنید کمک چندانی به اقتصاد این کشور نکردید و صرفا خواسته اید تا کسب و کار خود را گسترش دهید.

اما زمانی که کارآفرینی را به آن اضافه می‌کنید در واقع در صدد کمک به اقتصاد کانادا هستید و شرایط برای شما کمی‌ متفاوت تر می‌شود.

روش دیگری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان اقامت این کشور را برای خود و خانواده دریافت کنید.

به طور مثال شما می‌توانید حداقل 50 درصد از سهام یک شرکت که قصد ثبت و یا مشارکت در آن را دارید را به نام خود ثبت نمایید. سپس با مشغول کردن افراد خانواده خود در این شرکت، امکان دریافت اقامت دائم را برای خود و اعضای خانواده به دست آورید.

در هنگام استفاده کردن از این روش شما نیاز به سرمایه بسیار زیادی ندارید و می‌توانید تنها با استفاده از 50 درصد از سهام این شرکت امکان دریافت اقامت را داشته باشید.

همچنین نیاز است بدانید که برای سرمایه گذاری در این شرکت به شما اقامت داده نمی‌شود بلکه برای کار کردن در آن است که این اقامت به شما و سایر اعضای خانواده تعلق می‌گیرد.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

کانادا یکی از کشورهای ثروتمند جهان است که توانسته رشد‌های بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف کسب کند.

این کشور در سال 2017 توانسته از تولید ناخالصی داخلی خود 1.65 تریلیون دلار درآمد کسب کند. همین نکته سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این کشور علاقه‌مند شوند.

روشی که بسیاری از این سرمایه گذاران از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند و از این طریق مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را انجام دهند، خرید سهام و یا اوراق قرضه است.

این افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلفی این کار را انجام دهند و امکان خرید را داشته باشند.

این روش‌ها خرید مستقیم از طریق بورس اوراق بهادار (TSX) و یا بورس ملی کانادا (CSE) و یا از طریق صندوق‌های مبادله ارز و یا از طریق سپرده گذاری آمریکایی (ETF)، است.

در سال 2017 بود که کانادا تصمیم گرفت تا خرید اوراق قرضه را از دسترس بسیاری از سرمایه گذاران خارج کند. این عمل باعث شد تا بسیاری نتوانند از این امکان استفاده کنند.

به همین دلیل بسیاری برای استفاده از این روش توصیه می‌کنند که از روش‌های بهتری که وجود دارد استفاده کنید. چراکه با این قوانینی که وضع شده شانس کمی‌ برای بهره بردن از این امکان وجود دارد و بهتر است تا از روش‌های دیگری که معرفی می‌شود استفاده نمایید.

بهترین روشی که می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در نظر بگیرید همان روشی است که با شرایط شما سازگار باشد. در واقع شما ابتدا باید شرایط خود را بسنجید و سپس برای هر کدام از این روش‌ها اقدام کنید.

خرید فرانچایز در کانادا

راه اندازی کسب و کار یکی از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا است که با استفاده از آن می‌توان اقامت این کشور را به دست آورد. اما گاها با این مشکل مواجه می‌شوید که سرمایه کافی برای این کار را ندارید.

در چنین شرایطی می‌توان از روش سرمایه گذاری در فرانچایز استفاده کنید. همیشه راه اندازی یک کسب و کار از صفر کار درستی نیست و ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی نیاز داشته باشد که فرد نتواند آن‌ها را تامین کند.

به همین دلیل روی به سمت سرمایه گذاری در فرانچایز می‌آورد. در این روش شما می‌توانید از دانش مرتبط با سیستم کسب درآمد استفاده نمایید. این یعنی شما مجوز راه اندازی و گرداندن کسب و کار کسی را از او دریافت می‌کنید.

فرانچایز دهنده نیاز است تا مبلغ 10.000 تا 15.000 دلار کانادا را به عنوان حقوق اولیه و نزدیک 5 تا 8 درصد از فروش ناخالص را به فرانچایز گیرنده پرداخت کند.

یک فرد برای اینکه بتواند واجد شرایط برای استفاده از این روش باشد باید مراحل زیر را طی کند و اطمینان حاصل کند که واجد شرایط برای استفاده از این روش است.

  • تجزیه و تحلیل مهارت‌ها، علایق و قابلیت‌های اصلی خود
  • بررسی کردن چندین فرانچایز
  • صحبت با سایر صاحبان امتیاز
  • بررسی کردن شهرت برند و دسترسی به بازاریابی
  • مشورت کردن با یک وکیل حرفه ای

راه اندازی بیزینس در کانادا

راه اندازی بیزینس در کانادا هم جزء روش‌هایی است که محبوبیت خوبی در بین افراد برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاران برای اینکه مهاجرت به کانادا را انجام دهند می‌توانند یا خود یک تجارت را راه اندازی کنند یا اینکه یک شرکت ثبت شده را خریداری کنند.

زمانی که می‌خواهید از روش خرید شرکت ثبت شده استفاده کنید شما باید شرکت را از نهادهای ارائه دهنده که این شرکت را تا زمان پیدا شدن خریدار تاسیس می‌کنند، خریداری کنید.

با استفاده کردن از این روش و یا راه اندازی یک شرکت می‌توانید با استفاده از برنامه‌های استانی کارآفرینی و ثبت شرکت، ویزای کاری دریافت کنید و در ادامه آن اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید.

راه اندازی بیزینس در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید بیزینس فعال

برای شروع یک کسب و کار و برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری حتما نیاز به راه اندازی یک کسب و کار از صفر ندارید و می‌توانید تنها با استفاده کردن از یک کسب و کار فعال این کار را انجام دهید.

بدون شک بهره بردن از این روش مزایا و معایبی را به همراه دارد که باعث می‌شود تا کمی دیدگاه متفاوت تری نسبت به این روش داشته باشید.

به طور مثال شما با استفاده از این روش مزایایی مانند، صرفه جویی در زمان، تامین بودجه راحت، کسب اعتماد بهتر، درآمدزایی از روز اول کاری را دریافت می‌کنید.

یکی از نکاتی که باید در مورد این روش بدانید این است که شما با استفاده از این روش می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و در کنار آن می‌توانید در ادامه برای دریافت پاسپورت این کشور نیز اقدام نمایید.

این نکته را نیز باید به یاد داشته باشید که استفاده از این روش نیازمند هزینه بالایی است که شما باید برای تامین مالی آن آماده باشید.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خود اشتغالی

خود اشتغالی نیز یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا است. در این روش مهاجران می‌توانند در برنامه‌های خود اشتغالی شرکت کنند.

در این سیستم با توجه به عوامل مختلفی مانند سن، مدرک تحصیلی، مهارت زبان، سابقه کاری مرتبط و… امتیازی برای فرد در نظر گرفته می‌شود که نشان می‌دهد که آیا او واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است یا خیر.

از جمله بهترین برنامه‌های خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا می‌توان به مهاجرت خود اشتغالی دولت فدرال و برنامه خود اشتغالی کبک اشاره کرد. در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از این برنامه‌ها توضیح می‌دهیم.

برنامه خود اشتغالی دولت فدرال کانادا: این برنامه مختص کسانی است که مهارت خاصی در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، هنر یا ورزش دارند.

برنامه خود اشتغالی کبک: این برنامه به نوعی افراد را رتبه بندی می‌کند تا از این بین آن‌هایی که واجد شرایط هستند را معرفی کند.

این ارزیابی بر اساس معیارهای مختلفی انجام می‌شود و در نهایت منجر به این می‌شود که فرد می‌تواند با استفاده از آن اقامت دائم کانادا را کسب کند.

بهترین روش برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در این بخش اگر بخواهیم بهترین روش را انتخاب کنیم باید اینگونه گفت که بهترین روش همان مناسب ترین روش برای شما است. این کار با استفاده از مشاوره با وکلای حرفه ای و با تجربه انجام می‌شود.

ما در موسسه مهاجرتی افق ویزا می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید انتخابی بهتر و آگاهانه‌ای داشته باشید.

با استفاده از تجربه‌ای که در طی این سال‌ها به دست آوردیم، راهنمای افراد بسیار زیادی بودیم که به آن‌ها کمک کردیم تا بتوانند امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را داشته باشند.

جمع بندی

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیازمند شناخت دقیق تمامی‌ روش‌های آن است.

در این مقاله سعی کردیم تا تمامی‌ این روش‌ها را به شما معرفی کنیم و در کنار آن با ارائه مشاوره رایگان این امکان را به شما می‌دهیم که بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

پس اگر قصد دارید تا با استفاده از سرمایه گذاری؛ به کشور کانادا مهاجرت کنید از راهنمایی‌های موسسه مهاجرتی افق ویزا استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان