خانه » مقالات » درباره استان بریتیش کلمبیا

درباره استان بریتیش کلمبیا

erfan keyvan بدون نظر مقالات مهاجرت استانی
4.5
(2)
برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا
3.5/5 - (2 امتیاز)

برنامه مهاجرت نامزدی استانی کانادا PNP

بریتیش کلمبیا، غربی ترین استان کانادا، قطب تنوع فرهنگی و رشد اقتصادی است. سومین شهر بزرگ کانادا، ونکوور، بریتیش کلمبیا نیز یکی از متنوع ترین استانها در کل کانادا است. اقتصاد بریتیش کلمبیا با تأکید بر جنگلداری و استخراج معادن، بر یک بخش منابع طبیعی قوی تمرکز دارد. محیط طبیعی آن، با جنگل های گسترده و آب و هوای بی نظیر ساحلی، به عنوان یکی از زیباترین شهر ها در کانادا و در واقع در جهان شناخته شده است.

مسیر مهاجرت به بریتیش کلمبیاو اخذ اقامت دائم کانادا:

  • جریان مهاجرت نیرو های کار ماهر و متخصص ؛
  • Express Entry بریتیش کلمبیا ؛
  • برنامه کارآفرینی

جریان Express Entry بریتیش کلمبیا فقط برای کارگران ماهر ، متخصصان مراقبت های بهداشتی ، فارغ التحصیلان بین المللی و تحصیلات تکمیلی است.

مهاجرت نیروی کار ماهر و متخصص

جریان مهاجرت مهارت ها برای کارگران ماه ، متخصصان مراقبت های بهداشتی ، فارغ التحصیلان بین المللی و همچنین کارگران سطح پایین و نیمه ماهر است. همه داوطلبان باید پیشنهاد شغلی یا شغل فعلی داشته باشند، یا تحصیلات تکمیلی خود را در این استان به اتمام رساندند.

مهاجرت مهارت های BC PNP به دسته های زیر تقسیم می شود:

دسته کارگر ماهر – این گروه برای افرادی است دارای پیشنهاد کار واجد شرایط را دریافت کرده اند. که فرد باید دارای چندین سال تجربه در شغل مورد نظر داشته باشند.

گروه حرفه ای بهداشت و درمان – در این گروه افراد با تجربه دارای پیشنهادات شغلی واجد شرایط، برای پزشکان، پرستاران، پرستاران روانپزشکی یا متخصصان بهداشت است. داشتن یک پیشنهاد شغل برای یکی از 11 شغل بهداشتی باید ارائه شود.

گروه فارغ التحصیل بین المللی – این گروه برای افرادی است که در سه سال گذشته از یک دانشگاه یا کالج واجد شرایط کانادا فارغ التحصیل شده اند. برای واجد شرایط بودن در این زیر مجموعه باید پیشنهاد کار از کارفرمای BC دریافت شود.

رده بین المللی تحصیلات تکمیلی – این گروه برای فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از یک موسسه آموزشی واجد شرایط در بریتیش کلمبیا در برنامه های علوم طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشتی است. هیچ گونه پیشنهاد کاری برای اعمال در این زیر گروه مورد نیاز نیست.

طبقه کارگر نیمه ماهر – کارگرانی که در موقعیت های نیمه مهارتی از جمله جهانگردی، پردازش مواد غذایی یا حمل و نقل کار می کنند .

هزینه درخواست این روش: هزینه پردازش 1150 دلار کانادا.

هزینه یک درخواست برای بررسی 500 دلار کانادا اضافی است.

زمان پردازش: 2-3 ماه 

حداقل الزامات برای مهاجرت به استان بریتیش کلمبیا

حداقل الزامات:

باید یک پیشنهاد شغل تمام وقت داشته باشید (به استثنای رده بین المللی تحصیلات تکمیلی).

  • باید یک پیشنهاد دستمزد مطابق با نرخ دستمزد استانی (به استثنای گروه بین المللی تحصیلات تکمیلی) داشته باشد.
  • باید نشان دهد شما می توانید از خود و خانواده خود حمایت کنید (به غیر از گروه بین المللی تحصیلات تکمیلی).
  • باید حداقل شرایط زبانی را داشته باشد (برای سطح مهارت NOC B ، یا برای کارگران نیمه ماهر) ؛
  • کارفرما همچنین باید دارای معیارهای واجد شرایط باشد (به استثنای رده بین المللی تحصیلات تکمیلی)

 ابتدا باید در سیستم دولت بریتیش کلمبیا SIRS  ثبت نام کنید. B.C. می تواند شغل، تحصیلات، موقعیت در B.C ، توانایی زبان و دستمزد شما را در برابر نیازهای بازار کار استان بررسی کند.

 توجه: داوطلبان گروه بین المللی پس از تحصیلات تکمیلی و گروه بهداشت حرفه ای نیازی به ثبت نام در SIRS ندارند و می توانند مستقیماً از طریق BCPNP آنلاین اقدام کنند. 

سپس بر اساس فاکتورهای مختلف نمره ثبت نام را دریافت می کنید. کسانی که معیارهای خاصی را دارند و نمره ای بالاتر از یک آستانه مشخص دارند دعوت می شوند. پس از آن، داوطلبان 30 روز فرصت دارند تا از طریق BCPNP Online اقدام کنند. در صورت دریافت نامزدی استانی، می توانید برای اقامت دائم کانادا نزد دولت فدرال کانادا اقدام کنید.

برنامه طبقه بندینیاز به پیشنهاد شغلی دارد؟آیا در حال حاضر برنامه فعال است؟نیاز مندی های دیگر
نیروی کار متخصصبله برای NOC A,B,0بلهداشتن حداقل دو سال سابقه کار
متخصصان خدمات درمانیبلهبلهداشتن حداقل دو سال تجربه به عنوان پزشک، پرستار، پرستار روانپزشکی یا متخصصان بهداشت
فارغ التحصیلان بین المللبلهبلهباید در سه سال گذشته از دانشگاه یا کالج واجد شرایط فارغ التحصیل شده باشید. 
فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلیخیربلهباید فارغ التحصیل کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته های علوم طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشتی. 
نیروی کار نیمه ماهربله، داوطلب باید در حال کار باشدبلهباید در شغلهای خاص در جهانگردی، پردازش غذا یا حمل و نقل کار کندیا باید در منطقه در حال توسعه شمال شرقی بریتیش کلمبیا زندگی و کار کند 

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیاExpress Entry BC

با سیستم انتخاب مهاجرتی Express Entry دولت فدرال همسو است. به متقاضیان واجد شرایط اجازه می دهد درخواست BC PNP خود را در اولویت قرار دهند و در صورت معرفی، درخواست اقامت دائم کانادا خود را دریافت کنند.

مهارت های زیر ممکن است از طریق Express Entry بریتیش کلمبیا انتخاب شوند: 

  • رده کارگر ماهر
  • گروه حرفه ای مراقبت های بهداشتی
  • گروه فارغ التحصیلان بین المللی
  • گروه فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی

هزینه برنامه: 1،150 دلار کانادا

 زمان پردازش: 2-3 ماه

 حداقل الزامات: 

  • باید دارای یک پروفایل معتبر در سیستم فدرال Express Entry باشد.
  • باید دارای یک کد اعتبار سنجی جوینده کار از سیستم Express Entry باشد.
  • باید یک پیشنهاد شغل تمام وقت را قبول کرده باشید (به جز گروه بین المللی پس از تحصیلات تکمیلی)
  • باید یک پیشنهاد دستمزد مطابق با B.C داشته باشد.
  • نرخ دستمزد (به استثنای رده بین المللی تحصیلات تکمیلی)
  • باید توانایی تأمین هزینه های خود و خانواده خود را داشته باشید (به استثنای گروه بین المللی تحصیلات تکمیلی).
  • باید حداقل شرایط زبان را داشته باشد (به استثنای رده بین المللی تحصیلات تکمیلی) باید شرایط اضافی خاص گروه شما را داشته باشد.
  • کارفرما همچنین باید واجد شرایط باشد (به استثنای رده بین المللی تحصیلات تکمیلی) 

قبل از شروع، شما باید پیش از این یک پروفایل معتبرExpress Entry  داشته باشید.سپس باید در سیستمSIRS  ثبت نام کنید تا B.C. می تواند شغل، تحصیلات، موقعیت در B.C ، توانایی زبان و دستمزد شما را در برابر نیازهای بازار کار استان بررسی کند.

توجه: داوطلبان گروه بین المللی پس از تحصیلات تکمیلی و گروه بهداشت حرفه ای نیازی به ثبت نام در SIRS ندارند و می توانند مستقیماً از طریق BCPNP آنلاین اقدام کنند. سپس بر اساس فاکتورهای مختلف نمره ثبت نام را دریافت می کنید و در گروه انتخاب گروه انتخابی وارد می شوید.

از کسانی که معیارهای خاصی را دارند و نمره ای بالاتر از یک آستانه مشخص دارند دعوت می شود که برای یک نامزد استانی در یک قرعه کشی استانی اقدام کنند. پس از آن ، داوطلبان 30 روز فرصت دارند تا از طریق BCPNP Online اقدام کنند. در صورت انتخاب ، از طریق سیستم Express Entry نامزدی استانی دریافت خواهید کرد. شما باید نامزدی را از طریق سیستم Express Entry بپذیرید.

سیستم ثبت نام مهاجرت SIRS بریتیش کلمبیا

سیستم ثبت نام مهاجرت کاناداSIRS  یک سیستم مبتنی بر امتیاز است که به داوطلبان براساس تعدادی از فاکتورها – مانند سطح تحصیلات، سابقه کار مستقیم و مدرک تحصیلی B.C.  پیشنهاد شغلی – که نشان دهنده توانایی یک فرد در موفقیت در بازار کار و کمک به اقتصاد استان است. 

سیستم ثبت نام مهاجرت SIRS بریتیش کلمبیا

جریانهای پیشرفته PNP، مانند Express Entry B.C، با Express Entry فدرال مطابقت دارند. که در استخر Express Entry جستجو می کند تا بر اساس اطلاعات پروفایل موجود، نامزدهای واجد شرایط را پیدا کند. داوطلبان اکسپرس انتری که نامزد استانی را از B.C دریافت می کنند. 600 امتیاز CRS اضافی دریافت می کنند. این عملاً دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا در قرعه کشی بعدی Express Entry را تضمین می کند.

هلدینگ افق روشن با سالها تجربه و همراه با کارشناسان مجرب خود در خدمت شماست که کلیه خدمات لازم در راستای بررسی شرایط شما در برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا  ارائه می نماید.

جهت بررسی شرایط و امتیازات خود به سایت www.ofoghvisa.com مراجعه فرمایید و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید. در صورت داشتن شرایط لازم برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا، برنامه استانی بریتیش کلمبیا و سایر برنامه های مهاجرتی کانادا وکلای مجرب هلدینگ افق روشن شما را تا دستیابی به اهدافتان شما را یاری خواهند رساند.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان