خانه » مقالات » اقامت سرمایه‌گذاری کانادا

اقامت سرمایه‌گذاری کانادا

erfan keyvan بدون نظر مقالات
4.5
(2)
اقامت سرمایه‌گذاری کانادا
3.5/5 - (2 امتیاز)

کسانی که به دنبال دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا هستند می‌توانند از روش‌های مختلفی استفاده کنند و به این کشور مهاجرت کنند.

در قدم اول بهتر است شرایط خود را از تمامی‌ جهات مورد بررسی قرار دهید و سپس با کمک یک وکیل مهاجرتی با تجربه برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید.

برنامه‌های متعددی برای مهاجرانی که می‌خواهند اقامت کانادا را با استفاده از سرمایه گذاری به دست آورند، وجود دارد و این افراد می‌توانند در پروژه‌های اقتصادی سرمایه گذاری کنند.

یا اینکه اگر خودشان قصد دارند، می‌توانند یک بیزینس را راه‌اندازی کنند و با گسترش آن در برنامه‌های متعددی که وجود دارد، شرکت و اقامت این کشور را دریافت کنند.

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهایی است که همواره پذیرای مهاجران از سراسر جهان می‌باشد.

کسانی که بتوانند به اقتصاد و توسعه اقتصادی این کشور کمک کنند، می‌توانند از برنامه‌های مهاجرتی این کشور استفاده کرده و با استفاده از اقامت سرمایه گذاری کانادا، مهاجرت به این کشور را انجام دهند.

این برنامه‌ها با هدف جذب سرمایه گذاران، کارآفرینان و افراد خود اشتغال ارائه می‌شود که از این طریق افراد می‌توانند اقامت کشور کانادا را به دست آورند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

همان‌گونه که می‌دانید کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورها از لحاظ اقتصادی است و کشور آمریکا نیز به عنوان شریک اقتصادی بزرگ آن معرفی می‌شود.

همین نکات باعث می‌شود تا آینده بسیار خوبی را برای این کشور متصور شد. مهاجران با دانستن چنین نکاتی می‌دانند که اگر سرمایه‌گذاری را در این کشور انجام دهند، مطمئنا آینده روشنی در انتظار آنان خواهد بود.

اما اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که چرا همه معتقدند که کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری است، می‌توان چند دلیل را برای چنین ادعایی مطرح کرد.

در قدم اول باید مزایای سرمایه‌گذاری در این کشور را بدانید.

. اولین مزیتی که افراد با سرمایه گذاری می‌توانند دریافت کنند امکان دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا است. به طور مثال شخصی که به عنوان سرمایه گذار شناخته می‌شود می‌تواند اقامت دائم را برای خود و خانواده به دست آورد. البته فرزندانی که زیر ۲۲ سال هستند می‌توان این اقامت را دریافت کنند.

بسیاری از مهاجران زمانی که می‌خواهند کشوری را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوند که یکی از مهم‌ترین چالش‌ها نداشتن مهارت بالا در زبان انگلیسی است.

همان‌گونه که احتمالاً می‌دانید مردم این کشور به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند و مهاجرانی که قصد دارند تا اقامت این کشور را دریافت کنند، نیازی نیست مهارت بسیار زیادی در زبان انگلیسی و یا زبان فرانسوی داشته باشند.

این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی است که همواره افراد نگران آن بودند و قوانین کشور به گونه‌ای است که این مشکل را برطرف کرده است.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های مهمی‌ که در هنگام سرمایه گذاری به دست می‌آورید این است که نیازی به ارائه مدرک تحصیلات عالیه نیست و همین که شما بتوانید سوابق کاری، مدیریتی و همچنین سرمایه کافی را برای این کار داشته باشید کفایت می‌کند. نیازی نیست که حتماً مدرک تحصیلات عالی داشته باشید تا بتوانید اقامت سرمایه گذاری کانادا را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایا و البته شاید مهم‌ترین مزیتی که بیشتر افرادی که به دنبال مهاجرت هستند می‌خواهند آن را دریافت کنند، بهره مند شدن از امکانات زندگی و رفاهی، تحصیلی و تفریحی بسیار خوب است.

بهتر است بدانید که کانادا در این زمینه‌ها جزء کشورهای درجه یک دنیا محسوب می‌شود و از لحاظ پیشرفت و تکنولوژی جایگاه ویژه ای در دنیا دارد.

همچنین به دلیل مهاجرپذیر بودن آن، افراد از کشورهای مختلفی در این کشور حضور دارند. با داشتن محیطی آرام و به دور از تعصبات نژادی و قومیتی شرایط بسیار خوبی را در اختیار تمامی‌ افراد قرار می‌دهد تا بتوانند زندگی آرام و بدون دغدغه ای را داشته باشند.

روش‌های دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا

همان‌گونه که می‌دانید روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد و برخی از این روش‌ها منجر به دریافت اقامت دائم می‌شود. برخی دیگر نیز نمی‌توانند روش مناسبی برای کسانی باشند که می‌خواهند از طریق آن اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

. ما در ابتدا قصد داریم به تا به روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور اشاره کنیم و سپس به تمامی‌ برنامه‌های مهاجرتی که در استان‌های این کشور وجود دارد، بپردازیم.

روش‌های دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا

اقامت سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت آپ و نوآفرینی

گفتیم که راه‌های متفاوتی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا وجود دارد و یکی از این راه‌ها سرمایه گذاری کردن از طریق نوآفرینی است.

شما نیاز به یک طرح و ایده خلاقانه و جدیدی دارید تا بتوانید طبق آن بیزینس‌پلن را ارائه کنید و از این طریق تاییدیه دولت کانادا را دریافت کنید.

اقامت سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک

ما در مقاله‌ای جداگانه به صورت کامل در مورد خرید ملک در کانادا صحبت کردیم و گفتیم که این روش نمی‌تواند اقامت کشور کانادا را برای شما به ارمغان آورد.

پس سرمایه‌گذاری کردن از طریق خرید خانه در کانادا نمی‌تواند راهکار مناسبی برای شمایی که به دنبال دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا هستید، باشد.

برای اینکه بتوانید جزئیات کامل تری را در این مورد مطالعه کنید توصیه می‌کنیم تا به مقاله دیگری که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید. در این قسمت ما تنها سعی داریم تا به طور مختصر روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور را بررسی کنیم و در ادامه شرایط دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا را معرفی کنیم.

اقامت سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

روش دیگری که برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا از آن استفاده می‌شود، ثبت شرکت است.

معمولاً این شرکت‌هایی که به ثبت می‌رسند یا در قالب فدرال مشغول به فعالیت می‌شوند یا اینکه در زمره فعالیت‌های استانی قرار می‌گیرند.

مدارک مختلفی برای این کار نیاز دارید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان طرح تجاری موفق نام برد.

نکته جالب‌تری در این بین وجود دارد و شما زمانی که از طریق ثبت شرکت قصد دارید تا مهاجرت به کانادا را انجام دهید حداقل سرمایه گذاری مدنظر نیست. این بدان معناست که همان هزینه‌های مصرفی که شما برای ثبت برند، نام تجاری و … هزینه می‌کنید به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود.

اما نکته مهمی‌ که باید بدانید این است که تنها ثبت شرکت نمی‌تواند اقامت دائم این کشور را برای شما به همراه داشته باشد.

ثبت ‌شرکت باید توأم با کارآفرینی باشد تا بتوانید به توسعه اقتصادی کشور کانادا کمک کنید و از این طریق شما نیز به دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا دست یابید.

اقامت سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

کشور کانادا به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.
جالب است بدانید که هر ساله از طریق تولید ناخالصی داخلی، آن‌ها می‌توانند سودهای بسیار خوبی را به دست آورند.

همین نکته سبب شده تا فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود تا از این طریق بتوانند هم به دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا نزدیک شوند شوند و هم اینکه سرمایه گذاری موفقی را در این کشور داشته باشند.

روش خرید اوراق قرضه دولتی یکی از راه‌هایی است که فرد می‌تواند برای مهاجرت در پیش بگیرد. به صورت مستقیم از بورس اوراق بهادار یا بورس ملی کانادا و یا از طریق صندوق‌های مبادله ارز و سپرده گذاری آمریکایی می‌توان اوراق قرضه را خریداری کرد.

البته برای اینکه بتوانید به تمامی‌ شرایط و قوانین آن مسلط شوید نیاز است با موسسه‌های مهاجرتی که اطلاعات کاملی در این زمینه دارند، صحبت کنید و از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید.

ما در موسسه مهاجرتی افق ویزا می‌توانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتر و درست تری را داشته باشید. کافی است تا از طریق مشاوره رایگان با وکلای با تجربه ما در ارتباط باشید.

خرید فرانچایز در کانادا

گاهی اوقات راه اندازی کردن یک کسب و کار از صفر و رساندن آن به مراحل بالاتر شاید کمی‌ سخت باشد و بسیاری از افراد نتوانند چنین راه سخت و زمان بری را در پیش بگیرند.

به همین دلیل فرانچایز می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای این افراد باشد چرا که آن‌ها می‌توانند از این راه ساده یک کسب و کار بسیار خوب را شروع کنند.

در واقع فرانچایز به این معنی است که شما مجوز راه اندازی و گرداندن کسب و کاری را بگیرید که قبلاً توسط برند معتبری اجرا شده است. حال شما می‌توانید از این روش استفاده کنید و کسب و کار بسیار خوبی را برای خود داشته باشید. ما در مقاله روش‌های سرمایه گذاری در کانادا به صورت کامل به این موضوع پرداختیم و حال تنها اشاره‌ای به آن می‌کنیم.

اقامت سرمایه گذاری کانادا از طریق راه اندازی بیزینس

اگر تمایلی ندارید تا از فرانچایز استفاده نمایید می‌توانید خودتان یک بیزینس در این کشور راه اندازی کنید.

افرادی که سابقه مدیریتی بسیار خوبی دارند می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کنند و از دو طریق اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی یک بیزینس در کشور کانادا کنند.

. برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا شما می‌توانید یا یک تجارت جدید راه اندازی کنید و یا اینکه یک شرکت ثبت شده را خریداری کنید. برخی از ارائه دهنده‌ها؛ برخی نهادهای شرکتی را تاسیس می‌کنند و آن‌ها را تا زمانی نگهداری می‌کنند که یک سرمایه گذار قصد خرید آن را داشته باشد.

استفاده کردن از این روش می‌تواند منجر به دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا برای شما شود و از این طریق مهاجرت به این کشور را انجام دهید.

اقامت سرمایه گذاری کانادا از طریق راه اندازی بیزینس

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید بیزینس فعال

یکی دیگر از روش‌هایی که بسیاری از سرمایه‌گذاران از آن استفاده می‌کنند، خریداری یک بیزینس فعال است.

همانطور که گفتیم ممکن است برای راه اندازی یک بیزینس و یا یک شرکت نوپا سختی‌های زیادی را متحمل شوید. مطمئناً استفاده کردن از شرکت‌هایی که فعال هستند و توسط افراد دیگر اداره می‌شوند می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

با این کار شما می‌توانید در زمان و تامین بودجه خود صرفه جویی کنید و از این راه کسب اعتماد بهتری را داشته باشید. همچنین شما دیگر نیازی نیست تا نگران بازدهی بلند مدت برای درآمدزایی باشید و می‌توانید از همان روز اول کاری خود درآمدزایی خوبی از این طریق داشته باشید.

اما برای واجد شرایط بودن استفاده کردن از چنین روشی داشتن مهارت زبان و تمکن مالی از جمله موارد ضروری است که باید حتماً آن‌ها را داشته باشید.

سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی

خوداشتغالی هم به عنوان یکی از روش‌ها برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا شناخته می‌شود و افراد می‌توانند از این طریق به این کشور مهاجرت کنند.

اما قبل از آن معیارهای مختلفی مانند سن، مدرک تحصیلی، مهارت زبان و سابقه کاری مرتبط شما سنجیده می‌شود و امتیازی را دریافت می‌کنید که از طریق آن می‌توانید در برنامه‌های خود اشتغالی دولت فدرال کانادا و برنامه خود اشتغالی کبک شرکت کنید

به طور مثال در برنامه خود اشتغالی دولت فدرال کانادا اگر توانایی بسیار خوبی در زمینه‌های کشاورزی، هنری و یا ورزشی دارید می‌توانید از این طریق سرمایه‌گذاری را در این کشور داشته باشید.

سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی

همچنین در برنامه خود اشتغالی کبک شما از نظر معیارهای مختلفی سنجیده می‌شوید. یعنی با توجه به آن امتیازاتی را دریافت می‌کنید و اگر بتوانید در این بین امتیازات مورد نیاز را دریافت کنید، می‌توانید واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا شوید.

روش‌هایی که در بالا گفته شد تماما برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا هستند و اگر می‌خواهید از هر کدام از این روش‌ها استفاده کنید بهتر است تا از کمک‌های یک تیم متخصص در این راه بهره‌مند شوید.

ما در موسسه مهاجرتی افق ویزا امکانی را در اختیار کاربران خود قرار دادیم که بتوانند از مشاوره رایگان وکلای با تجربه ما بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت وجود دارد با وکلای ما در تماس باشید تا در صورت تمایل بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا در اختیارتان قرار گیرد.

همان‌گونه که می‌دانید شرایط و قوانین مختلفی برای تمامی‌ افراد وضع شده که آن‌ها ممکن است با این قوانین چندان آشنایی نداشته باشند و در هنگام مهاجرت با چالش‌ها و مشکلات متفاوتی روبرو شوند.

اما اگر یک تیم با تجربه که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده این وظیفه را بر عهده داشته باشد می‌تواند بدون هیچ گونه اختلالی در روند مهاجرتی تمامی‌ این کارها را انجام دهد و شما را به خواسته‌تان برساند.

برنامه‌های سرمایه گذاری در کانادا

در بالا به بررسی روش‌های پرداختیم که شما می‌توانید از طریق آن‌ها برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید.

در اینجا می‌خواهیم کمی‌ تخصصی‌تر در مورد این موضوع صحبت کنیم و اینکه برنامه‌هایی را معرفی کنیم که شما می‌توانید از طریق آن‌ها برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید.

برنامه کارآفرینی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا با ۱۰۰ هزار دلار

کشور کانادا یک برنامه ویژه‌ای برای شهرهای کوچکی که جمعیت کمی‌ دارند، در نظر گرفته است.

منظور از این شهرهای کوچک، شهرهایی با جمعیت کمتر از ۷۵ هزار نفر است که در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارند. بنابراین از این طریق کارآفرینانی را به این منطقه مناطق جذب می‌کند تا بتوانند مشاغل جدیدی در آن‌ها ایجاد کند و باعث توسعه این نواحی شوند.

سرمایه گذارانی که از این شیوه استفاده می‌کنند می‌توانند در ابتدا ویزای کار موقت دو ساله را دریافت کنند و سپس با راه اندازی بیزینس خود می‌توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

برنامه کارآفرینی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا با ۱۰۰ هزار دلار

برای بهره مندی از این برنامه باید شرایطی که در ادامه گفته می‌شود را داشته باشید:

  • اختصاص سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری در کسب و کاری که واجد شرایط سرمایه‌گذاری در استان است.
  • داشتن دارایی خالص حداقل ۳۰۰ هزار دلار کانادا
  • دارا بودن سه سال تجربه در بیزینس مورد نظر و یا داشتن ۴ سال سابقه مدیریتی در پنج سال گذشته
  • داشتن ۵۱ درصد از مالکیت بیزینس
  • اشتغال‌زایی برای حداقل یک شخص کانادایی
  • داشتن مدرک زبان حداقل 4CLB

در هنگام استفاده کردن از این روش مزایای بسیار زیادی را دریافت می‌کنید. اما شاید تنها یکی از این موارد را بتوان جزء معایب این روش نامید که آن هم امکان سرمایه‌گذاری کردن در شهرهای با جمعیت کم است.

منتها در مورد مزایایی که استفاده کردن از این روش دارد؛ باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید با استفاده از این روش همسر و تمامی‌ فرزندان زیر ۲۲ سال خود را به همراه داشته باشید و همچنین یک نفر کارمند کلیدی که نقش مهمی‌ را برای راه‌اندازی این بیزینس برعهده دارد را همراه خود داشته باشید.
  • محدودیت سنی در هنگام استفاده از این روش وجود ندارد
  • می‌توانید در هنگام انجام مصاحبه از مترجم کمک بگیرید
  • کسانی که مالکیت ۱۰۰ درصدی سهام بیزینس خود را دارند نیازی به ارائه مدرک تحصیلی ندارند
  • برای شروع پرونده نیازی به ویزای توریستی ندارید
  • می‌توانید در شهرهای ونکوور و یا اطراف آن زندگی کنید
  • امکان دریافت ویزای کار بدون پرداخت ودیعه

طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا

یکی از کم هزینه ترین طرح‌هایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا است. از این طریق می‌توانید اقامت سرمایه گذاری را نیز دریافت نمایید.

برای بهره بردن از این برنامه شما تنها نیاز به ۱۵۰ هزار دلار کانادا دارید و می‌توانید از طریق شرایطی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم از این طرح استفاده کنید.

طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا
  • ۱۵۰ هزار دلار کانادا برای سرمایه گذاری و راه اندازی یک بیزینس
  • ۲۱ سال سن (کمترین میزان)
  • کمترین میزان دارایی به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار کانادا
  • حداقل ۳ سال سابقه مالکیت کسب و کار یا داشتن ۵ سال سابقه کار در نقش مدیریت ارشد در طی ۱۰ سال گذشته
  • مدرک زبان حداقل CLB4
  • بیزینس پلن

استفاده کردن از این روش مزایای بسیار خوبی را برای شما به همراه دارد و می‌توانید از این طریق برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایای که این روش دارد نداشتن محدودیت سنی است، چرا که بسیاری از سرمایه گذاران با این مشکل مواجه می‌شدند که در روش‌های دیگر با محدودیت سنی مواجه می‌شدند.

اما با استفاده از این روش می‌توانید در کنار این مزیت بسیار خوب، مزایایی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم را هم دریافت کنید.

  • زندگی در شهر زیبای‌ هالیفاکس و اطراف آن
  • عدم نیاز به ویزای توریستی برای شروع پروسه پرونده
  • بدون پرداخت ودیعه می‌توانید ویزای کار دریافت کنید
  • تمامی‌ مراحل بررسی مدارک توسط بخش اداره مهاجرت نوا اسکوشیا رایگان است.

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

شاید جذاب‌ترین برنامه کارآفرینی که بسیاری از مهاجران قصد دارند تا از آن استفاده کنند، همین برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک است.

افراد، زمانی که مورد تایید واقع می‌شوند می‌توانند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند و با اقامت دائم وارد این کشور شوند.

شرایط بسیار خوبی در اختیار تمامی‌ سرمایه گذاران قرار گرفته که بتوانند از این برنامه کارآفرینی استفاده کنند و دیگر نگرانی بابت بقیه روند دریافت اقامت نداشته باشند.

برای بهره بردن از این امکانات تنها کافی است تا یک ودیعه صد هزار دلار کانادا را پرداخت کنید. این ودیعه به عنوان ضمانت اجرای تعهدی که در بیزینس پلن ارائه می‌گردد. زمانی که شما کسب و کار خود را در این استان راه اندازی کردید در صورتی که در همین استان قصد ماندگاری داشته باشید می‌توانید پس از یک سال این ودیعه را دریافت کنید.

اما در صورتی که قصد داشته باشید تا در استان دیگری ساکن شوید این ۱۰۰ هزار دلار را از دست خواهید داد.

برای استفاده کردن از این برنامه شما نیاز به شرایطی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم دارید.

  • سن بین ۲۲ تا ۵۵ سال
  • حداقل مدرک کاردانی
  • مدرک زبان CLB5
  • دارایی حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا که حداقل ۳۰۰ هزار آن به صورت نقد باشد
  • بیزینس پلن
  • حداقل ۳ سال نقش مدیریتی به عنوان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار یا داشتن ۵ سال سابقه کار به عنوان مدیر ارشد

حال نوبت به مزایای استفاده کردن از این روش می‌رسد.

شما زمانی که از این برنامه کارآفرینی استفاده می‌کنید مزایای بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد که در بالا به مهم‌ترین آن اشاره کردیم.

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید اقامت دائم را از همان ابتدا برای خود و خانواده به دست آورید. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که تنها فرزندان زیر ۲۲ سال می‌توانند از این طریق اقامت دائم را دریافت کنند.

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید به استان‌های دیگری نقل مکان کنید و این امکان به دلیل داشتن اقامت دائم مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد.

یکی دیگر از مزایای بسیار خوبی که با استفاده از این روش به دست می‌آورید این است که شما ودیعه بسیار کمی‌ در مقایسه با روش‌های دیگر در سایر استان‌ها پرداخت می‌کنید.

همچنین پس از اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کردید می‌توانید بعد از گذشت یک سال این ودیعه را پس بگیرید. علاوه بر این سیستم امتیازبندی ساده‌ای در مقایسه با سایر استان‌های کانادا وجود دارد که می‌توانید از تمامی‌ این مزایا بهره‌مند شوید و اقامت سرمایه گذاری کانادا را انجام دهید.

فرصت‌های سرمایه گذاری در کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که بهترین و پرکاربردترین برنامه‌های مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری را در اختیار مهاجران قرار می‌دهد.

افراد پس از اینکه اقامت دائم را دریافت کردند از مزایای بسیاری به عنوان شهروند کشور کانادا بهره‌مند می‌شوند.

از جمله آن‌ها را می‌توان به بهره بردن از سیستم سلامت ملی، تحصیلات درجه یک و سیستم بازنشستگی ملی اشاره کرد.

متقاضیان زمانی که بازنشسته می‌شوند می‌توانند درآمد سالیانه بسیار خوبی را دریافت کنند. چنین امکانی بسیار جذاب است. افراد زیادی تمایل دارند تا از این شیوه‌ها برای سرمایه‌گذاری در این کشور استفاده کنند و بتوانند از طریق آن واجد شرایط دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا شوند.

فرصت‌های سرمایه گذاری در کانادا

فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در این کشور وجود دارد.

برنامه‌های سرمایه‌گذاری نظیر مهاجرت کبک، برنامه کارآفرینی کبک، مهاجرت از طریق خود اشتغالی، برنامه‌های کارآفرینی کاندید استانی و برنامه پایلوت، سرمایه مشترک سرمایه‌گذار، مهاجرت فدرال، ویزای استارت آپ کانادا و ویزای کارآفرینی کانادااز جمله این برنامه ها هستند.

برخی از این روش‌ها برای افرادی مناسب است که درآمد متوسطی دارند و با میزان سرمایه متوسطی می‌خواهند روند دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا را در پیش بگیرند.

برخی از این روش‌ها نیز برای کسانی بیشتر مناسب است که ثروتمند تلقی می‌شوند و قصد ندارند کسب و کاری ایجاد کنند.

استفاده کردن از هر کدام از این موارد ملزم به داشتن اطلاعات بسیار خوب در مورد هر کدام از این روش‌ها است. به طور کلی شما می‌توانید بسته به شرایط خود از راه‌های مختلفی برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید. اما این که چه روشی می‌تواند مناسب تر و بهتر باشد را مطمئنا یک وکیل با تجربه بهتر می‌تواند تشخیص دهد.

پس شما می‌توانید با بهره‌مندی از مشاوره رایگان موسسه مهاجرتی افق ویزا تمامی‌ شرایط خود را بررسی کنید و در صورتی که واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا باشید وکلای ما به شما کمک می‌کنند تا بهترین و ساده ترین روش را انتخاب نمایید.

مطمئناً اگر روشی وجود داشته باشد که به سادگی روند مهاجرت به کانادا را برای شما انجام دهد؛ دیگر نیازی نیست تا در پروسه پیچیده برخی روش‌ها گیر کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

در بالا به تمامی‌ روش‌ها و برنامه‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهاجرت به کانادا را انجام دهید. اشاره کردیم و دیدید که کشور کانادا چه برنامه‌های بسیار خوبی را در اختیار مهاجران قرار داده که بتوانند در سال جدید به این کشور مهاجرت کنند.

در این بخش به معرفی مدارک مورد نیاز می‌پردازیم که از طریق آن‌ها می‌توانید در سال ۲۰۲۲ برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

  • مدرک شناسایی جهت درخواست ویزا
  • اقامت سرمایه گذاری در کانادا
  • مدارک شغلی، مدارک تحصیلی، مدارک مالی و ملکی
  • پر کردن فرم اطلاعات فردی که از طریق کارشناسان موسسه مورد نظر در اختیار شما قرار داده می‌شود

یکی از نکات مهمی‌ که شما باید قبل از شروع هر کار در نظر داشته باشید این است که بسیاری از این روش‌ها به صورت سالانه در دسترس نیستند. قبل از هر چیز باید اطمینان حاصل کنید که روش مورد نظر شما در حال حاضر امکان استفاده را دارد یا خیر.

برای استعلام چنین وضعیتی کار سختی در پیش ندارید و کافی است تا از مشاوره موسسه‌های مهاجرتی مانند افق ویزا استفاده کنید تا روش‌های در دسترس را در اختیارتان قرار دهند که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

احتمالا سوالی در ذهن داشته باشید که چرا اصلاً باید کشور کانادا را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ چه دلایلی وجود دارد که کانادا را از سایر کشورها متمایز می‌کند.

در ابتدا شما باید این نکته را بدانید که شرایط ویژه‌ای برای مهاجران قرار گرفته که بتوانند امکان سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا را داشته باشند.

برخی از این روش‌ها که در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد به قدری ساده هستند که افراد تنها با داشتن مقدار سرمایه مشخص می‌توانند به سادگی اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

در ادامه قصد داریم تا بیشتر در مورد مزایای مهاجرت به کانادا صحبت کنیم.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

اولین مزیتی که سرمایه‌گذاری در این کشور دارد، امکان دسترسی به بازار جهانی است. این کشور با توجه به توافق نامه‌هایی که با جامعه بین المللی دارد از جمله بهترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

همچنین در مقایسه با کشوری مانند آمریکا؛ دستمزد و کارمزد کارگران و افراد ماهر کمتر است و این یک نکته مثبت و بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران است که می‌خواهند بیزینسی را در این کشور راه‌اندازی کنند.

با توجه به اینکه بهترین شرایط سیاست‌های مهاجرتی در کشور کانادا وجود دارد، بهترین نیروهای کار به این کشور مهاجرت می‌کنند و همین امر سبب شده تا کسب و کارهای موفقی در این کشور به وجود آیند.

این مسئله می‌تواند باعث رشد بسیاری از کسب و کارها شود و در صورت بهره‌مندی از نیروهای کار این کشور می‌توان انتظار داشت که افراد زبده‌ای را استخدام خواهید کرد.

شهروندی کانادا با سرمایه گذاری

اگر به دنبال روشی هستید که بتوانید با استفاده از آن شهروندی کانادا را با استفاده از سرمایه‌گذاری دریافت کنید، بسیاری از روش‌هایی که در بالا گفته شد می‌توانند منجر به دریافت اقامت دائم این کشور شوند.

شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد روش‌هایی مانند خرید ملک نمی‌توانند منجر به اقامت سرمایه گذاری کانادا شود.

بهتر است بدانید که مدت زمان اخذ اقامت دائم در هنگام استفاده کردن از هر کدام از این مسیرها متفاوت است و نمی‌توان به طور کلی گفت که در چه مدت زمانی شما می‌توانید اقامت دائم را دریافت کنید.

با توجه به برنامه‌ای که در بالا به آن اشاره کرده ایم شما می‌توانید با استفاده از آن بلافاصله اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید و پس از مدتی امکان دریافت پاسپورت این کشور را هم داشته باشید.

پس در قدم اول مهم این است که از مشاوران بسیار خوبی بهره ببرید تا بهترین و کارآمدترین روش را در اختیارتان قرار دهند.

جمع بندی

ما سعی کردیم تا کامل‌ترین مقاله را در مورد اقامت سرمایه گذاری کانادا برای شما فراهم کنیم. ابن کار به این منظور است که بتوانید با استفاده از آن بهترین راه‌ها برای دریافت اقامت کانادا را در اختیار داشته باشید.

مطمئنا در این راه شما به یک مشاوره نیاز دارید. ما می‌توانیم این کار را برایتان انجام دهیم و کافی است تا از راه‌های ارتباطی که مشاهده می‌کنید با موسسه ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

در تیم ما وکلای با تجربه‌ای حضور دارند. این وکلا سال‌ها در این زمینه تجربه کسب کرده‌اند و راهنمای بسیاری از افرادی بودند که قصد داشتند مهاجرت به کشور کانادا را انجام دهند. اگر شما هم می‌خواهید جزء این افراد باشید و موفق به مهاجرت شوید می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

برای بهره‌مند شدن از بهترین روش سرمایه گذاری می‌توانید از کارشرکت و برنامه‌های کارآفرینی استانی استفاده کنید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا چه میزانی است؟

زمانی که از برنامه‌های استانی برای مهاجرت استفاده می‌کنید می‌توانید با حداقل سرمایه ۳۰۰ هزار دلار کانادا مهاجرت به این کشور را انجام دهید.

آیا با خرید ملک همه می‌توان اقامت کانادا را دریافت کرد؟

خیر، در حال حاضر نمی‌توان با استفاده از مسیر خرید ملک اقامت این کشور را دریافت کنید.

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان