خانه » مقالات » اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی آلبرتا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی آلبرتا

erfan keyvan بدون نظر مقالات
4.7
(3)
اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی آلبرتا
3.5/5 - (2 امتیاز)

آلبرتا یک استان مرفه و سرشار از زیبایی و منابع طبیعی است. آلبرتا که در غرب کانادا واقع شده است، محل زندگی دو شهر بزرگ کانادا به نام های کلگری و ادمونتون است. آلبرتا سومین استان پرجمعیت کانادا که به نام استان چمنزارها معروف است. این شهر همچنین دارای پارک های ملی معروف مانند بانف و جاسپر است. و به عنوان یکی از زیباترین مناطق آمریکای شمالی شناخته می شود.

استان آلبرتا برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP را اداره می کند. از طریق این برنامه، مهاجران احتمالی با ترکیبی از مهارت ها و تجربه کاری مورد نیاز استان ممکن است گواهی نامزدی استانی آلبرتا را دریافت کنند.

برنامه های مهاجرتی آلبرتا، اخذ اقامت دائم کانادا اگر می خواهید به آلبرتا مهاجرت کنید، در حال حاضر پنج گزینه برای انتخاب دارید.

  • جریان فرصت های آلبرتا برای کارگران ماهری که در حال حاضر در مشاغل موردنیاز، در آلبرتا کار می کنند.
  • جریان اکسپرس اینتری آلبرتا برای نامزدهای موجود در سیستم اکسپرس انتریEE  که حداقل 300 امتیاز سیستم جامع رتبه بندیCRS  دارند و در حال حاضر در مشاغل مورد نیاز کار می کنند.
  • جریان خود اشتغالی کشاورزان آلبرتا برای کسانی که مایل به کار در یک مزرعه کشاورزی هستند
  • جریان مهاجرت فارغ التحصیل بین المللی کارآفرین برای فارغ التحصیلان بین المللی یک موسسه تایید شده، که مایل به راه اندازی کسب و کار در آلبرتا هستند.
  • ویزای استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی که از یک موسسه آموزشی ایالات متحده فارغ التحصیل شده اند و مایل به شروع کار در آلبرتا هستند.

Express Entry چیست؟

Express Entry یک سیستم مدیریت برنامه است که دولت فدرال کانادا از آن برای سه برنامه اصلی مهاجرت طبقه اقتصادی و کار کشور کانادا استفاده می کند: برنامه کارگر متخصص فدرالFSWP ، برنامه کارگر ماهر فدرالFSTP  و کلاس تجربه کانادایی CEC علاوه بر این، بسیاری از جریان های PNP نیز از سیستم Express Entry استفاده می کنند.

داوطلبان در سیستم Express Entry بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار و توانایی زبان ارزیابی می شوند. مطابق سیستم جامع رتبه بندیCRS  براساس این عوامل به آنها نمره داده می شود. از داوطلبانی که بالاترین امتیاز CRS را دارند دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 جریان های پیشرفته PNP، مانند جریان ورودی اکسپرس Alberta، با Express Entry تراز هستند. آلبرتا استخر Express Entry را جستجو می کند تا بر اساس اطلاعات پروفایل موجود، نامزدهای واجد شرایط را پیدا کند.

برای انتخاب شدن به عنوان NOI توسط استان، داوطلبان باید علاقه خود را برای مهاجرت به آلبرتا اعلام نموده و نمره CRS حداقل 300 را کسب کند.به داوطلبان Express Entry که از استان آلبرتا نامزد استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز CRS اضافی تعلق می گیرد. این عملاً دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا در قرعه کشی بعدیExpress Entry را تضمین می کند.

رابطه با استان آیا در حال حاضر برنامه مهاجر دریافت می کند؟  آیا جریان مطابق با Express Entry است؟ آیا باید جز مشاغل مورد نیاز باشد؟دسته بندی
داشتن سابقه کار در استان بلهنهبلهجریان فرصت های کاری آلبرتا
داشتن سابقه کار در استان یا داشتن پدر و مادر ، فرزند ، برادر یا خواهر که مقیم دائم یا شهروند کانادایی آلبرتا باشد بلهبلهنهاکسپرس اینتری کانادا
N/Aبلهنهنهجریان خود اشتغالی کشاورزی آلبرتا 
تکمیل کردن دوره تحصیلی در آلبرتابلهنهنهجریان مهاجرت فارغ التحصیل بین الملل کارآفرین 
N/Aبلهنهنهاستارت آپ فارغ التحصیلان خارجی

جریان فرصتهای کاری آلبرتا

اتباع خارجی شاغل در آلبرتا و فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در یک موسسه تحصیلات تکمیلی آلبرتا گذرانده اند، واجد شرایط درخواست نامزدی استانی تحت جریان فرصتهای شغلی آلبرتا هستند.

هزینه برنامه: 500 دلار کانادا

زمان پردازش: تقریباً 8 ماه

 نحوه کار برنامه مهاجرتی آلبرتا:

داوطلبان علاقه مند به جریان فرصت Alberta باید درخواست خود را از طریق درگاه آنلاین AINP بصورت آنلاین تکمیل کنند. پس از آن، از داوطلبان خواسته می شود بسته به شرایط فردی خود اسناد خاصی را ارائه دهند و هزینه درخواست آنلاین را پرداخت کنند.

حداقل الزامات جریان فرصتهای کاری آلبرتا

  • باید دارای مجوز کار معتبر باشد.
  • باید در مشاغل مورد نیاز در آلبرتا کار کرده که با تجربه کاری شما مطابقت داشته باشد.
  • حداقل سطح معیار زبان کانادایی CLB 4 یا 5 بسته به شغل
  • حداقل مدرک دبیرستان
  • حداقل 12 ماه سابقه کار در آلبرتا در 18 ماه گذشته یا حداقل 24 ماه سابقه کار در کانادا در 30 ماه گذشته.
حداقل الزامات جریان فرصتهای کاری آلبرتا

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری آلبرتا جریان Express Entry به آلبرتا اجازه می دهد افرادی را که از قبل دارای پروفایل در سیستم Express Entry فدرال هستند، انتخاب شوند. افرادی که ارتباط خود را با آلبرتا نشان داده اند و مهارت های لازم برای کمک به رشد اقتصادی استان را دارند، ممکن است توسط استان برای ارائه درخواست اقامت دائم کانادا دعوت شوند.

هزینه برنامه: 500 دلار کانادا

نحوه کار برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری: 

جریان ورودی اکسپرس اینتری آلبرتا فقط با دعوت نامه انجام می شود. نامزدهایی که پروفایلExpress Entry دارند ممکن است به طور مستقیم در سیستم فدرال از دولت آلبرتا یک اعلام علاقه NOI  دریافت کنند.

داوطلبان دعوت شده مدت زمان محدودی دارند تا به استان نشان دهند که علاقه مندند در این برنامه انتخاب شوند. در صورت انتخاب، داوطلبان با ارسال کلیه مدارک مورد نیاز از طریق پورتال آنلاین AINP درخواستی برای نامزدی استانی دریافت می کنند.

 حداقل الزامات:

  •  باید در استخر Express Entry حضور داشته باشد.
  • باید ابراز علاقه کرده باشد که به طور دائم علاقه مهاجرت به آلبرتا دارد.
  • باید در شغلی سابقه کار داشته باشید که از توسعه اقتصادی و تنوع سازی آلبرتا حمایت کند.
  • حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندیCRS 300 کسب کنید 

برنامه مهاجرتی خوداشتغالی کشاورزان آلبرتا جریان خود اشتغالی کشاورزی

برای نامزدهای علاقه مند به مهاجرت به آلبرتا برای خرید یا راه اندازی تجارت کشاورزی است. 

هزینه برنامه: 500 دلار کانادا 

نحوه کار برنامه مهاجرتی خود اشتغالی کشاورزی آلبرتا:

داوطلبان علاقه مند ابتدا باید برنامه تجاری خود را به دولت آلبرتا ارائه دهند و منتظر پاسخ باشند. AINP تصمیم خود را از طریق مشاوره با کشاورزی و جنگلداری آلبرتا برای اطمینان از عملی بودن برنامه تجاری و تأمین نیازهای صنعت کشاورزی آلبرتا، می گیرد.

در صورت دریافت تصمیم مثبت، باید مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و فرم های مورد نیاز دولت آلبرتا و اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کاناداIRCC  را تکمیل نمایید. 

حداقل الزامات:

مهارت های مدیریت مزرعه؛

منابع مالی کافی (حداقل سرمایه گذاری 500000 دلار کانادا) ؛

برنامه های سرمایه گذاری مستند در یک طرح تجاری پیشنهادی.

جریان مهاجرت کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

 جریان مهاجرت کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی Alberta برای فارغ التحصیلان بین المللی موسسات تحصیلات تکمیلی تأیید شده آلبرتا است که علاقه مند به ایجاد یا راه اندازی بزینس در آلبرتا هستند. 

هزینه برنامه: 3500 دلار کانادا 

نحوه کار برنامه مهاجرتی کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

جریان مهاجرت کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

داوطلبان علاقه مند ابتدا باید ابراز علاقهEOI  خود را از طریق درگاه آنلاین AINP ارسال کنند.

ظرف 30 روز نمره EOI دریافت می کنید. و از داوطلبان با بالاترین رتبه خواسته می شود که یک درخواست تجاری ارائه دهند.

یک برنامه کسب و کار باید ظرف 90 روز پس از دریافت نامه الکترونیکی باید ارسال کنید. همچنین باید کلیه مدارک مورد نیاز را ارائه دهید 

حداقل الزامات:

 حداقل دو سال تحصیل تمام وقت در آلبرتا ؛

مجوز کار پس از تحصیلات تکمیلیPGWP  حداقل دو سال معتبر ؛

حداقل سطح معیار زبان کانادایی CLB 7؛

باید یک تجارت جدید ایجاد کند یا یک کسب و کار موجود را با حداقل 34٪ مالکیت اداره کند.حداقل شش ماه سابقه کار تمام وقت.

برنامه مهاجرتی استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی

 Alberta’s Foreign Graduate Start-Up Visa برای فارغ التحصیلان بین المللی تحصیل کرده خارجی است که مایل به راه اندازی یک کسب و کار نوپا در آلبرتا هستند و اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. 

هزینه برنامه: 3500 دلار کانادا 

نحوه کار برنامه مهاجرتی استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی

اگر به این برنامه علاقه مند هستید، باید با یک آژانس تعیین شده همکاری کنید. اگر شرایط را برآورده کنید، این آژانس توصیه نامه ای برای شما صادر می کند. سپس باید توصیه نامه خود را با پروفایلEOI  از طریق پورتال AINP ارائه دهید. 

آژانس همچنین گزارش کتبی درباره ارزیابی آنها از طرح تجاری پیشنهادی شما ارائه می دهد. شما باید این گزارش را با درخواست خود ارسال کنید.

 آژانس های تعیین شده کدامند؟

Empowered Startups

Platform Calgary

حداقل الزامات: 

حداقل شش ماه سابقه کار تمام وقت مدیریت و / یا مالکیت بزینس؛

باید یک طرح تجاری با برنامه های مالی پیش بینی شده داشته باشید.

باید تحصیلات متوسطه را از یک موسسه خارجی گذرانده و دارای سنجش اعتبار تحصیلیECA  داشته باشد.

مدرک باید در دو سال گذشته تکمیل شده باشد.

ارائه 10 دقیقه ای فقط اسلایدها که تجارت را توضیح می دهد و جزئیات آنچه سرمایه گذار می خواهد ببیند را نشان می دهد.

حداقل سطح معیار زبان کانادایی CLB 7؛

اگر کسب و کار در یک مرکز شهری واقع شده باشد باید حداقل 34٪ مالکیت را داشته باشید یا اگر در خارج از کلگری یا ادمونتون واقع شده باشد حداقل 51٪ مالکیت داشته باشید.

باید حداقل 100000 دلار برای یک مرکز شهری یا 50،000 دلار برای مناطق دیگر سرمایه گذاری کنید.

امتیازات بیشتری برای سرمایه گذاری بیشتر اعطا می شود. اینها را می توان از طریق سرمایه شخصی خود ، یا از طریق یک موسسه مالی شناخته شده کانادایی، تهیه کرد.باید یک توصیه نامه از یک آژانس تأیید شده توسط AINP داشته باشید.باید پول کافی برای راه اندازی تجارت خود و حمایت از زندگی خود و خانواده در کانادا داشته باشید.

برنامه مهاجرتی خوداشتغالی کشاورزان آلبرتا

هلدینگ افق روشن همراه با ایجنت رسمی ICCRC خود و دیگر مشاورین متخصص خود در خدمت شماست. تا بهترین، سریعترین، راحتترین روش مهاجرتی به استان آلبرتا که متناسب با شرایط شما را پیشنهاد دهد. و در مسیر دستیابی به اهداف و اخذ اقامت دائم کانادا شما را یاری رساند.

با توجه به دارا بودن ده ها پرونده موفق تحصیلی، کاری و مهاجرتی استان آلبرتا، می تواند خدمات ویژه ای به شما در جهت اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های و کالج های استان آلبرتا و برنامه مهاجرتی آلبرتا یه شما همراهان عزیز ارائه نماید

اشتراک گذاری:

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 4.7 / 5. تعداد رای‌ها: 3

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما فرم رایگان ارزیابی درخواست مشاوره رایگان